Jezdil sem Fast Trak S-Works ale jen chvilku - byl hrozne tenkej mliko po nahození šlo bočnicí byla to fakt slupka. Pak sem jezdil klasiku FT Control to už bylo lepší. Při nízkém tlaku se mi ale rad žvejkal. Renegade jsem měl taky - je to
plast na asfalt a polňačky jen do sucha. Nic víc bych od nej nečekal.
Aktuálně mám nové sady Fast Trak GRID T7 2,35 a Ground Control GRID T7 2,35. Ta T7 směs je super, krasne drží na mokrých kamenech kořenech, na ledě. Ta GRID verze mi teď umožňuje tlak 1 bar při mejch 90kg plus výbava a kolo. Aktuálně v tom vozim latexove
duše - vykašlal jsem se po pár letech na bezdušáky.
Ale novej S-Works muze byt lepší než starší verze, kombinuje T5 na středu a T7 na boku, nicméně si myslím ze bude stále extra tenký.
Je Fajt ze ta tuha bočnice mi teď velmi vyhovuje a ta váha navíc za to stojí, je to poznat jen na akceleraci za jízdy už ne. To se bavíme o dost velkém nárůstu váhy - FT má 810-820g a GC má 850-890g v té GRID verzi. Pokud vím starej FT SWorks měl něco kolem 630g takže cca 200g rozdíl na plášti.
Asi bych si SWorks vzal dnes jen na závody, na normální ježdění bych volil Control nebo GRID jako odolnejsi verzi.
Dezeny jsou výrazně lepší jak u starších verzí,
GC je super na sníh a blato drží skvěle. A myslím ze bude fajn i do měkké lesní hrabanky, ale dá se s nim jet relativně slusne i po asfaltu pokud pojedeš na pohodu.
FT za mne asi pořad takový fajn univerzal od asfaltu přes šotolinu až na nějaký kamenity úseky a jako náhodné blato, ale přímo do bláta bych si ho nebral i když drží lip jak starší verze.