Ono je to zľahka inak ako píšeš... 1) Prvá vec je vybaviť opravu v rámci záruky... Tam si nikto nelajsne nemať komponent, resp. to bezdôvodne zamietnuť... Predsa len máme inštitút súdnych znalcov s európskym certifikátom... No a na tento účel sa rezervuje väčšina voľných komponentov... 2) Druhá vec sú opravy mimo záruku... No a tu už nastáva problém (tak ako je trebárs uvedené vyššie)... Keď jednoducho súčiastky nie sú (a tak skoro nebudú) tak je ústretovejšie to zákazníkovi povedať rovno, ako zobrať od neho
bajk a mať ho tam pol roka s tým, že mu budeme každý mesiac hovoriť jóbovky... S tým ale nijaký servis nič neurobí, jednoducho nieto... 3) Čo sa týka Boschu, tak tam to je zatiaľ ešte OK, zatiaľ sa mi nestalo, že by niečo nebolo dostupné... 4) Čiže citujem "predať a kašlať na zákazníka" - takých servisov je dúfam minimum, ale zázraky nikto robiť nevieme a
komponenty si z prsta nevyčarujeme... Inak - ložiská na Bosch a Yamahu beriem z Talianska - firma Axevo, ale na Shimano (zjavne neradi dávajú licencie) nie sú...