Ja mam vsetko xt a zda sa mi ze to ide lahko.
Predtym som mal radenie sram x7 trigger, presmyk deore xt, a prehazdovacku sram x9 a islo to oproti tomu co mam teraz velmi tazko aj po profi servise s vymenou lanka
Hlasnejsie je to mozno teraz.
... XTR malo krajsie farbicky, SLX krajsi dizajn a XT suverenne najtazsie a najhnusnejsie...
Xt
kazeta je lahsie, neviem ako presmyk a prevodnik.
Mne sa xt paci.
kazeta 11sp SLX (teraz ju mam)
11-40 zubov
hmotnosť: 450 g
kazeta 11sp XT
11-40 zubov
hmotnosť: 411 g
-----------------------------
SLX
11-42 zubov
hmotnosť: 476 g
XT (chcem tuto)
11-42 zubov
hmotnosť: 434 g
Aj ked mi staci ulava 7m pri kadencii 100, miesto 11m ulavy. Este sa poradim v servise. Potrebujem nieco pri com sa nemusi rozmyslat ako radit. Uz sa mi parkrat stalo ze som vpredu mal velky a vzadu postupne zvacsoval na najvacsi a ani som si to neuvedomil. A tiez sa mi stal omyl, ze som mal najmensi vzadu a vpredu som dal mensi.
Viem ze sa nema radit pod zatazou ale velakrat ma zaskoci okamzite 25% stupanie z roviny, tesne za odbockou a prebehnut vsetky
pastorky nestiham. Hlavne ked idem s niekym a on urcuje trasu.
To co mam teraz mi celkom vyhovuje, ale trosku by som chcel zlahcit. A hlavne ked je to original navrhnute vyrobcom. A usetrim 16g.
Pockam na skarede pocasie a nieco poriesim.