S lto-m musim velmo nesuhlasit, resp. Ked on by na tom jazdil, jeho vec. Resp mozno na rozky a naspat, po hladkych asfaltkach, moooozno velmi opatrne.
Ale na hlavku a praskline pri ktorej nevies preco a ako vznikla, a ine veci....
Cez to mieto na hlavku sa prenasaju napr sily (momenty sil) pri brzdeni alebo pri prechode predneho
kolesa cez prekazky. Tazko povedat ci napr na foto c 3, ta biela vec napravo je nejaky kaz alebo ta ista prasklina, ak hej, o to horsie.
Pointa je, ze ta prasklina je neustale namahana, coz jednak moze viest k jej sireniu, ale aj to ze je to oslabene, a pokial nepoznas sposob sirenia sil v tom konkretnom rame, tak riskujes ze v "kritickej" situacii - silne brzdenie, dopad po skoku... dojde k otvoreniu hlavka a uplne stratis kontrolu nad riadenim, pripadne ti
vidlica vylezie z ramu....