Odpoveď od predajcu...
hlavný rozdiel pri klasických a TR plášťoch je v tvare pätky ktorá je konštruovania tak aby presnejšie a silnejšie držala na TR ráfiku.
Ak
plášť alebo ráfik nieje TR je nutné použiť bezdušovú sadu ktorá eliminuje prípadné netesnosti na pätke.
Čo sa týka drobných netesnosti na stenách plášťu je to pri prvom nasadení a naplnení tmelom úplne bežný jav a pri správnom postupe by mal tmel plášť okamžite utesniť.
EXO ochrana je zosilenie bočníc ktorá chráni plášť pred prerazením pripadne rozrezaním na bokoch a nemá zásadný vplyv na tesnosť.
Pri prerábaní
kolesa na bezdušové je ideálne sa po naplnení tmelom povoziť, aby sa tmel dostal do všetkých prípadných netesnosti. Na stratu tlaku môže ďalej vplaviť : zle nalepená páska v ráfiku, nesprávna šírka pásky, ventil, druh a značka tmelu, množstvo tmelu a ďalšie..