Ahoj všetkým,
vzhľadom na aktuálnu situáciu by som Vás rád oboznámil so zopár skutočnosťami, ktoré majú vplyv na naše fungovanie.
Ďakujeme:
- za priazeň aj v tejto mimoriadnej situácii, objednávok
bicyklov a komponentov máme stále veľa a expedícia má čo robiť aby ich stíhala vybaviť. Vieme, že kamenné obchody sú zatvorené a tak sa objem nákupov presúva do značnej miery na nás.
- za trpezlivosť, lebo na zmeny posledných dní sa musíme adaptovať a vyriešiť množstvo komunikácie s Vami, našimi zákazníkmi, dodávateľmi, prepravcami, ....
- za zodpovednosť - všetci, ktorí si chodíte vyberať os. odbery do centra v Hrádku sa správate podľa pokynov a tak je náš bezkontaktný výdaj účinný a prebieha hladko.
Vzhľadom na situáciu:
- riešime so stovkami z Vás zmenu spôsobu platby pre zrušenú možnosť platiť dobierky v hotovosti alebo kartou
- riešime so stovkami z Vás zmenu spôsobu doručenia zo zásielkovn/parcel shopu na kuriéra pre uzatvorené miesta
- riešime s desiatkami z Vás "zaseknuté" balíky na zatvorených výdajných miestach
Je nás menej
- niektorí členovia nášho teamu sú z rodinných dôvodov doma a venujú sa svojim ratolestiam
Preto
- prioritne riešime komunikáciu ohľadom objednávok
- otázky k produktom a technické otázky majú aktuálne sekundárnu prioritu, verím, že sa k nim dostaneme čo najskôr
Ešte raz ďakujem v mene celého teamu za pochopenie a verím, že táto situácia dlho nepotrvá. Spoločne to určite zvládneme.