tulenik napísal:
v hentom paplátku neplatilo, neplatí a nebude platiť nikdy nič a číta ho len mentálny odpad...
o odborných témach sú chronicky neschopní písať aj v serióznych denníkoch, kdeže ešte vyhulákaní magori z bulvošu



Fajn, ak vadí Nový Čas tak tu to máš napr. z TA3:

https://www.ta3.com/clanok/1178222/siri-sa-dalej-zotrva-vo-vzduchu-zverejnili-nove-zistenia-o-viruse.html

Nie sú to výmysli Nového Času, ale dôležité nové informácie od čínskych hlavičiek. Stále sa ten vírus skúma...
11.03.2020 - 07:17:28
00
canopus napísal:
corsair ano,vie

"salátové listy" písali, že je to z tržnice, je to tak?
11.03.2020 - 07:19:52
00
Tecka napísal:
Kde čo sa tu riesi...

Ma niekto manzela/manzelku ucitelku?

Skola mojej zeny nema za co kupit mydla, nemaju teplu vodu poriadne, upratovacky maju umyvat savom (jedna sa uz priotravila), nemaju ani poriadne handry, o dezinfekcnom gely ani nevravim.

Ta skola je dost na urovni, ziadna Horna Dolna.

Toto je riadna parodia.


Priatelka pracuje ako ucitelka v sukromnej skolke. Od utorka zavrete, ale ucitelky idu dnes do prace zrejme upratovat. S hygienou neviem ako, ale viem ako u nas. Tekute mydla max na wc, v kuchynkach uz tyzden nic. A to nam vypisovali ako tu bude chodit 2-krat do dna upratovacka a vsetko cistit a doplnat. Dnes rano citam mail, v piatok cela firma bude robit HO aby sa otestoval najhorsi scenar, musia sa vyskusat ci funguju systemy, pristupy do technologii atd. Nam vcera security zakazalo vzialene pristupy do technologii, cize bude ma kontaktovat technik nic mu pomaly neviem overit. Vyjazdovi technici, ktori chodia k nasim zakaznikom sa od dnes musia kazdeho zakaznika pred navstevou spytat, ci nie su v karantene.
11.03.2020 - 07:21:46
00
Ramon1 napísal:
ja ti zariadim , že ta dvojtýždňova karanténa neminie !!!

Ty mi nič riadiť nemusíš, to už mám vybavené dávno. Aj napriek výnimke, ktorú mám. Napriek tomu, že verím, ze ide o nafúknutý problém a opatrenia sú preventívne, radšej aj dobrovoľne pôjdem.