lto: SAE to definuje v urcitych rozsahoch, ktore nie su uplne najmensie. Ved pozri tu tabulku co som linkoval - napr RS 15wt, ktory sa casto pouziva do spodnych noh ma viskozitu pri 40 stup 42.8 cSt. Pomerne casto pouzivany "kompatibilny" Castrol 15wt
olej ma 46.50 cSt. Ovela blizsie k povodnemu od RS je pritom Castrol 10wt, 42.00 cSt.
A to som ani nevyberal oleje, ktore maju uplne vzdialenu realnu viskozitu, napr Agip 15wt = 69.00 cSt.
Osobne foxku nemam, takze ruku do ohna za to nedam, ale podla tej tabulky to nedava zmysel - preco by olej do tlmiacej patrony (upper leg) oznacili ako Damper
bath? Navyse aj to mnozstvo je podozrivo nizke. Pre air side uviedli mnozstvo ako pre spodne nohy (bath), tak aj samotnu vzduchovu patronu (bez privlastku bath). Preco by to potom v pripade damperu pisali opacne?