Pardon Lapierre, teraz pozerám, že som link nedal.
https://www.mtbiker.sk/bazar/komponenty-vidlice/373739/fox-32-float-fit4-29-factory-boost-120mm.html
14.06.2019 - 06:08:06
00
Ešte skús napísať 4miestny ID kód, ktorý je nalepený na zadnej strane vonkajších nôh pod ľavým guferom. ;)
14.06.2019 - 11:11:32
00
Lapierre C32Y
14.06.2019 - 11:13:26
00
S týmto kitom by to malo ísť na 130mm - to je pre túto vidlicu maximum.
820-02-342-KIT
Service Set: Air Shaft Assy, 32, 29in 130mm, FLOAT NA 2, 1.110" Bore, Topout Spacer (For 29in CSU with 12.94in UT) [Subtract 30mm from exposed shaft length for travel due to spacer in lowers]
For use with UT bore diameter - 1.110in
Exposed Shaft Length +/- 2mm - 160
14.06.2019 - 11:19:24
00
Ďakujem Lapierre. Ja už asi pôjdem do 34 novej, ale aspoň mam info pre prípadného kupujúceho.
Resp ide to aj na 100mm?
14.06.2019 - 11:25:14
00
Nie je za čo. ;)
Ide - to je pre zmenu minimum a zas 110mm kit sa nerobí:
820-02-391-KIT
Service Set: Air Shaft Assy, 32, 29in 100mm, FLOAT NA 2, 1.110" Bore, Topout Spacer (For 29in CSU with 12.94in UT) [Subtract 30mm from exposed shaft length for travel due to spacer in lowers]
14.06.2019 - 11:27:11
01
Keby som to chcel riešiť, vieš objednať, spraviť? Vlastne o tom spraviť nepochybujem. :)
14.06.2019 - 11:50:20
00
Žiaľ kráľovstvo ktoré má na starosti Fox u nás má hradby príliš vysoké a ... biznis je biznis.
14.06.2019 - 12:13:06
00
Chápem.
14.06.2019 - 12:17:44
00
Chalani cavte viem ze je toto uz zabudnuta tema asi ale mam tyke 10 2018 a chcel by som zvysit predny zdvih z povodnych 130 mm na 150mm bude to problem ?
11.06.2020 - 21:38:00
00
Ahoj, neviem ti povedat konkretne ako sa zachova tyke po tejto zmene a ako mu to ovplyvni realne jeho geometriu... Viem ti ale povedat za seba a cube stereo 120... Mam to dvihnute na 140mm a celkovo to zlepsilo jazdne vlastnosti, primarne dole kopcom. Hore kopcom je to mierne tazsie ako to bolo predtym, ale stale viem vyslapat vsetko co som vyslapal aj pred zmenou. Long story short... Jazdim to uz dva roky a s5 nepojdem. Bike je hravejsi a vyssi zdvih naplno vyuzivam pri mojom style jazdenia.
11.06.2020 - 21:48:25
00
Čaute, Chcel by som sa opýtať že či sa da na vidlici raidon 27,5 air zvýšiť zdvih o 2cm a či mi to nejak nezmení geometriu. Vopred ďakujem za odpoveďe.
11.02.2021 - 00:50:31
00
geometriu zmeni
hladaj na fore
niektorym ramom to nevadi a niektorym ano ...

tu je povodne vlakno, kde si pisal, aky mas bajk (ak niekto vie a nezaregistroval povodny dotaz)
11.02.2021 - 01:29:41
00
lukas6s8p napísal:
no to by bolo fakt šťastie, keby si zdvihol, nič nepocítil a nakoniec aj zničil rám :D

Síce moja reakcia je po pár rokoch, ale k veci ??
Ak je rám konštruovaný napr na 120mm a ty tam dáš 140mm tak v tom nevidím problém, sériovo osadená vidla má pri zamknutom stave pevných 120mm a 140mm vidla po nasadnuti tiež cca 120mm, jednoducho sag..
A ak rám vydrží 120mm bez pruženia vidlice tak určite vydrží 140mm kde reálna dĺžka je vďaka sagu 120mm a čím vyšší zdvih tým % väčší sag a tým na úvod mäkši chod, samozrejme tým nechcem povedať, že to znesie akúkoľvek dĺžku.

reálne.. výrobca nerobí rámy pri rôznych modeloch z úplne odlišného materiálu, áno dôležité sú spoje, ale vo veľa prípadoch sú spoje a materiál rovnaké, navyše u vyšších zdvihov mávajú rámy položenejší uhol, ktorý v podstate v spojení s vysokým zdvihom viac námaha materiál rámu ako strmší.

A ďalšia vec váha..
Ak je rám konštruovaný do 120kg
A jazdec má napr 80kg tak vyšší zdvih síce pôsobí negatívne na rám pri hlavovej trubke ako väčšia páka, ale 2cm rozdiel zdvihu je zanedbateľný keďže limit váhy je ďalších 40kg
08.08.2024 - 06:23:24
00
No ale ked je ram konstruovany na 100mm vidlicu tak asi pocitaju s tym sagom o ktorom pises.
Cize s 80mm.
Ale to je jedno.Podstatna vec je ta,ze lacne vidlice napriklad nemaju sag ?
Proste tie vidlice maju take odtrhy,ze niekedy ani ked sa clovek postavi na pedale tak vidlica je mrtva.
Nuz a ked niekto chodi na zamknutej,tak proste bude mat ten bajk inu geometriu ako ma mat.
Samozrejme 2cm neriesim ani ja,ale to len pre upresnenie.
08.08.2024 - 07:40:01
00
keyboard_arrow_up