Ja nie, ale ..
http://www.scottmtb.cz/news/duse-foss-otestovany!!!-nefunguji!!!-2075/
Termoplastove
duse , rep. ich klon (Panaracer) som vozil, tie boli 100g, vyhoda odolnost na svoju vahu celkom fajn,valivy odpor vyrazne mensi, ale drahe, tazko sa lepia, vytrhavali sa casom ventilceky. Tieto Fossky su tazsie, asi o nieco odolnejsie,ale ked uz tak skus latexove Geaxy (Vittoria). Tie sa myslim dali lepit normalnymi zaplatami, valivy odpor aj pocitovo ako keby si duse nemal, nevyhoda, dofukujes kazdy druhy den. A potom su citlive na svetlo, teplo, prelezaniny .. robi ich Michelin, ale tie mi casto zahadne sfukovali znicoho nic. Pokial vela defektis na trnoch, pripadne obcas seknes dusu, tak je lepsie prerobit na bezdusu a vozit nahradne duse pre pripad problemov. Inak ten princip tychto dusi je v tom, ze ked sa ti zabodne do toho nieco ale nevytrhne, tak to ako tak tesni, ale musis mat ventilcek dobre utiahnuty maticou, inak sa to posunie pri brzdenia nepomoze nic. Ale rovnaky/podobny efekt som svojho casu dosahoval na schwalbe dusiach ultralight, co v sebe mali plno kriedy alebo coho. Trne sfukovali pomalsie, raz dokonca vobec nesfukoval , zistil som az po vymene plasta
.. ale v praxi sa to stava minimalne.