Podelím sa aj o svoje skúsenosti.
Začiatkom roka som si objednal "REYNOLDS STRIKE SLG CARBON CLINCHER 28″ WHEELSET", ktoré majú v popise produktu jasne napísané, že je to predné aj zadné
koleso (
https://www.canyon.com/cs-sk/accessories/?id=65092). Avšak v balíku mi došlo len predné koleso. Preto som okamžite kontaktoval support a komunikoval som s českým supportom.
Pri prvom kontakte sa ma pán snažil presvedčiť, že wheelset neznamená set 2
kolies a že quantity mám iba 1 a to znamená, že mi mali poslať iba jedno koleso. Samozrejme mi to nedalo a preto som kontaktoval medzinárodný support.
Tu následne vysvitlo, že naozaj tam mali byť 2
kolesá (predné a zadné) ale zistili, že zadné nemajú skladom a už ani nikdy nebude. Preto mi ponúkli, aby som poslal koleso naspäť a ako kompenzáciu mi dajú 30 € zľavu na ďalší nákup.
To sa mi samozrejme nepáčilo kedže tieto kolesá za 800 € proste nezoženieš a preto som ich žiadal, aby mi buď zadné koleso poslali alebo mi dali ako náhradu iné kolesá. Po tejto požiadavke bol znova prizvaný český support k riešeniu problému, ktorý je arogantný a nijako nepomôže a nikam sme sa nedostali.
Momentálne je vec posunutá na "European Consumer Centres Network" na slovensku stránka esc-sr.sk, ktorá má za úlohu riešiť práve takéto prípady.
O ďalšom priebehu dám info.
----
Aktualizácia:
Ďalšiu komunikáciu do rúk zobral niekto iný z Českého supportu a ten bol ochotný mi ako náhradu ponúknuť iné kolesá. Prípad šťastne uzavretý.