Jaiub sry že som ta tak naštartoval
to už nejak samo zo mňa vypadlo keď tu na fóre sa často riešia tie iste veci dookola možno by aj tebe pomohlo keby si si prelistoval niekoľko strán dozadu a zistil názor a skúsenosti väčšiny. Výskyt defektov na bezdušáku to ti nikto nepovie je to prudko individuálne ( čo - ako a na čom jazdíš tam je toľko XY že sa to nedá zmerať.
"A vlastne idem na bezduse aby som nemal defekty a nemusel uz vozit a menit dusu" asi ťa sklamem ale takto to nefunguje
ak si myslíš že na krátky výjazd nebudeš nikdy v živote potrebovať dušu tak ti iba odporučím pozrieť si videa ako vkladať travu/slamu do pláštov
Ak máš mobil niekoho kto ta zvezie tak nerieš jazdi bez ničoho a máš po problémoch s kapsičkou
A aby som dal aj vlastnú skúsenosť do pľacu tak základ asi bude kvalitný
plášť ! Na kratšie výjazdy beriem dušu co2 kus natočenej ele. pásky na striekačke a multiklúč do zadných vrecák dresu + mobil samozrejme. Na výjazdy nad 30km už beriem bežeckú
vestu ktorá váži 200g a do nej si už vložím všetko aj mini pumpu zdrhovačky vymením 25g co2 za 16g co2
servítky nejaký ten cukor
+ fotoaparát a mobil. Takto už mám prázdne vrecká žiadna kapsička a podobne oštary ak jazdíš s kamarátmi tak to máš všetko násobne aj keby si niečo zabudol tak určite niekto pomôže. Bezdušák určite lepšia voľba na bežné defekty kde ti mlieko zalepí a iba dofúkaš čo je drvivá väčšina defektov na zbytok narezané bočnice prerazené pásky atď ti mlieko môže aj nemusí pomôcť závisí od deštrukcie je to o náhode takže ak chceš mať pokojný výjazdy tak minimálne dušu co2 a mobil hoď do zadného vrecka všetko naviac je iba na tom čo si ochotný riskovať a či sa ti to oplatí znepríjemniť si deň
gro je plášť plášť plášť a ako povedal jeden klasik správna voľba stopy