Mňa presvedčilo to, že už nejaké 4 sezóny, t.j. približne 10 tisíc km som nemal jediný defekt ktorý by som musel riešiť. 90% mojich defektov boli seknuté duše, tým že som sa ich zbavil som mohol ísť tlakom trochu nižšie a vďaka tomu som získal lepší grip.
A k tomu druhému odstavcu len toľko, že čo je podstatne drahšie? Väčšina dnešných aspoň ako tak slušných ráfikov je TLR,
plášte to isté. Bez TLR sú len tie najnižšie, najlacnejšie rady, ktoré v teréne moc nepodržia. Podstatne viac práce som si tiež nevšimol. Nahodím plášť, odchýlenou pätkou nalejem mlieko a nafúkam. Nič mi nemokvá a nemám žiadne problémy so spoľahlivosťou. Asi to bude tým, že používam spoľahlivé
ráfiky a plášte určené pre bezdušové použitie. Ja skôr rozmýšľam nad prechodom na bezduše aj na cesťáku, lebo tam som tento rok mal už 3 defekty a neskutočne ma otravuje to zakaždým opravovať.
Ono ten čo je nespokojný napíše na fórum. Spokojní tú potrebu nemáme. Ale presviedčať nikoho nebudem, nech si každý jazdí čo chce.