Ten kotúč je úplne v poriadku, len je upečený. Nič sa mu tým nestane, pokial ho neobleješ, necháš vychladnúť a jazdíš, neblázni, že zmena tvrdosti...
Presne tak... ono machri na metalurgiu by vedeli podla farby aj odhadnut teplotu podla zafarbenia. Po hnedej by to islo do modra... Az v pripade prehriatia na podstatne vyssiu teplotu by nastali zmeny v tvrdosti. Vlastne toto je take "popustanie", ktore sa robi po kaleni na odstranenie vnutorneho pnutia. Kazda ocel ma svoju teplotu pri ktorej sa popusta. Ale i tak sa domnievam (nemusi to byt spravne...), ze ani to spominane zahriatie na vyssiu teplotu by odstavilo kotuc. Ono sa to tak traduje ze "prepaleny" kotuc, treba vyhodit, ale v konecnom dosledku ked vychladne, moze mat o nieco nizsiu nizsiu tvrdost, ale zase vyssiu huzevnatost... ale pouzitelny je stale. Nemam s tym skusenosti, bezne neprepalujem kotuce, ale vie niekto podla vlastnej skusenosti oznacit hranicu, za ktorou uz prepaleny kotuc nebrzdi. Podla crash testov, ktore robili s kotucovkami, kotuce isli az do rozzeravenia a problem vacsinou nebol v tom ze skoncil kotuc ale ze zhorelo oblozenie alebo zovrela kapalina...
a este mrjoda... tazko porovnavat prednu a zadnu brzdu... ta predna vychyta podstatne viac energie pri brzdeni. Riesenie uz bolo spomenute.... vacsi kotuc vpredu