Vy teda poniektorí máte fóbiu z číny (alebo je to pohrdanie? ) .
Pre tých ktorí sa boja karbónu, nech jazdia na Hliníku.
Kto sa bojí , nesmie do lesa.
Ono to že karbón sa pri páde rozletí ako sklo (nevydrží rázové sily pri páde ktoré na neho pôsobia z iného smeru než na ktorý bol projektovaný) , nieje jeho CHYBA ale jeho fyzikálna VLASTNOSŤ, na rozdiel od Hliníku alebo Oceli, ktorí vydržia aj všelijaké pády bez poškodenia. V tom je ich hlavná výhoda oproti karbónu.
A je jedno či je to značkový PINARELLO alebo no name z Číny. Chris Froome mal svoj original pinarello bike na dva kusy už viac krát po pádoch či kolíziách s inými jazdcami v pelotóne.
Keď kupujem Karbónový
rám za 400 Eur, tak kašlem na záruku a v prípade pádu kúpim druhý nový za 400 Eur a vybavené, seriem na nejaké "lepenie" a "opravovanie". Ja zas tak často nepadám, ( nejazdím na "hrane" a nejazdím súťažne preteky), na moju hrádzu mi to určite stačí.
A mimochodom , Kimlo, mal som "značkový" FELT (Istý čas jazdili tie
biky aj vo World Tour tíme ARGOS-SHIMANO), a vieš čo som mal napísané na ráme? "MADE IN TAIWAN".
Felt má výrobu v Číne, len "vývoj" má v Nemecku.
A tak to robí veľa "značkových" firiem.