Servis tlmičom RockShox možno je jednoduchší... s ich servisnou politikou "homeservicefriendly" kúpiš všetky náhradné diely. No napr.Fox si na
servis urobil monopol, oficiálny servis len u nich, resp.nimi akreditovanymi servis.centrami ( u nás Susp.clinic)... ND na
tlmiče ti nepredajú ako bežnému človeku.
No väčšina tesnení, aj atypických, sa dá zohnať, dať vyrobiť. Problém môžu byť asi len nejaké špecifické súčiastky, klzné púzdra atď. S tlmičmi s IFP tlakovanými dusíkom je to už úplne mimo domáceho servisu... tam treba buď po servise zájsť do najbližšieho motoshopu, kde servisuju tlmiče a tam si ho dať nafúkať, alebo doma fúkať vzduchom s pomocou "homemade" prípravku a vysoko-tlakovej pumpy (môj prípad)
Ďalšia vec je, že Fox v mnohých prípadoch nezverejňuje hĺbky IFP piestov.
Na zoservisovanie toho Van R potrebujes hlavne zverak, prizmatické čeľuste alebo presné objimky na uchytenie piestnice, tela tlmiča... a najdôležitejšie je info o hlbke IFP
Keď tak SS