Aby si pochopil rozdiel medzi veľkovýrobou a na kolene a už dosť. Ak sme sa nepochopili doteraz, tak už neviem....
lapaloma Škoda vs Bentley ... platíš aj exkluzivitu.
ale to ma vobec nezaujima
moja otazka bola ako je mozne, ze
ram time vyrobeny technologiou rtm, ktory by mal podla tvojich slov byt lahsi ako ram z prepregu, lebo by to inak nikto nekupil, stoji rovnako ako ram ax-lightness z prepregu a je o dve tretiny tazsi ako ram ax-lightness z prepregu
na to si sa ma spytal ako viem, ze pouzili kvalitne vlakna a zivice
na to som ti odpovedal, ze robia pre f1 a zhodli sme sa (dufam), ze kvalitne materialy maju
potom si napisal, ze ax-lightness ma mensie naklady lebo vyraba malo ramov
v tomto momente som prestal chapat a poziadal som o vysvetlenie tohoto ekonomickeho javu
na podporu svojho tvrdenia si napisal prispevok kde porovnavas naklady na kupu materialu z ktoreho vyplyva, ze to vychadza lacnejsie ked ho kupis vela
takze stale nechapem ako je mozne mat nizsie naklady na vyrobu menej ramov ked jednotka materialu je lacnejsa cim viac ho kupis, naklady na jeden kus na formu su 10 krat nizsie a praca na jeden ram stoji cca stejne v nemecku aj francuizsku
a stale nechapem ako to suvisi s tym, ze ram time vyrobeny technologiou rtm vazi o dve tretiny viac ako ram z prepregu, napriek tomu ze tvrdis, ze rtm
ramy nie su 'super heavy' ale ze 'odbornik' sa len boji napisat, ze na to nemaju, lebo podla mna ak ram vazi o dve tretiny viac tak sa da s kludom oznacit ako 'super heavy'
jedine co som chcel bolo aby si dolozil svoje tvrdenie, ze rtm nie je 'super heavy' nejakym realnym prikladom