Nič v zlom, ale tie novodobé trialové stroje sú také škaredé, až sú krásne. Vyzerajú ako by im matku pretiahol snowboard. :twisted:
13.12.2007 - 23:08:35
00
myslim že to bolo niak 4 roky dozadu ked som sa zamiloval do tohto bajku ...
a nech bude aj rok 2012 a bude uz strasne zastaralý stale sa mi bude pacit, je to taka prvá vážna láska. Ma tu s tym niekto iake skusenosti?

terrengsykkel.no
14.12.2007 - 00:31:32
00
podla mna je strasne zastraly uz teraz :)
14.12.2007 - 00:34:09
00
ach jaj :(

moj kamos ma presne tento ram :)
14.12.2007 - 17:09:44
00
Tak ste ma tou debatou http://forum.mtbiker.sk/viewtopic.php?t ... 6465fc7b20
tak zvyklali, že dočasne do odvolania mením vysnívaný LP x-control 310 na LP zasty 314. Len tá biela farba sa mi nepozdáva. To ani v lese neskryješ. Keď tento rok vôbec peňaženka vytlačí nejaké chechty tak radšej by som zesty 514, hlavne qôli farbe. A prečo to všetko?

- zesty je pohodlnejší, posed na ňom mi ešte staále pripadá relatívne športový, sem-tam maratónik na zesty sa zvládnuť dá ak nejdem na čas ale na prejdenie trasy a qalita jazdy podľa všetkého je o nejaký stupeň vyššia aj pri uphille aj pri downhille. No a asi najdôležitejšie. Predpokladám, že ma bude menej bolievať chrbát pri dlhších túrach.
Nemýlim sa?

EDIT: tu je klik na test zesty 914: http://www.subory.sk/download/96556/Zesty_914.pdf

Prílohy:

big_lp-514-3.jpg
big_lp-514-3.jpg 107.83 KiB thumb_up0thumb_down

12.01.2008 - 10:50:14
00
tak ta 514 ma rovnaku farbu ako 310 ale zas biela 314 sa mi osobne paci ale ked vidim vybavu ak mas ber 514 myslim ze ma Talas vidlu na 314 je Float nie?
12.01.2008 - 13:29:47
00
2lapierre: To je na mňa bárs múdre momentáne. :oops: Čo ja viem aký je rozdiel medzi talas a float. Veď niekoľko rokov jazdím rst omega či čo to je. Takže čokoľvek bude lepšie. :lol:
12.01.2008 - 13:38:11
00
no jednoducho Fox Talas ma nastavovanie zdvihu packou ma 3 polohy 100-120-140 mm u 32mm verzie a Float je len nieco podobne ako F-series bez nastavovania zdvihu robi sa R, RL a RLC myslim ze tam je RL -cize na 314 mozes vidlu zamknut alebo nastavit rebound a na 514 mas aj nastavenie zdvihu
12.01.2008 - 13:56:54
00
Aha. No a keď mudrujeme(teda mudruješ) :wink: Keď máš vzadu nejakých 140 zdvih a vpredu dáš 100mm, to je na čo dobré? Lebo zadný tlmič má tú prepínaciu páčku podľa obrázkov len na 714 a 914ke, takže na 314 a 514 sa nedá úplne locknúť, lebo asi ani netraba.:?: To sa vážne pýtam.

Ja si to predstavujem takto: Asfalt bloknem vidlu, neasfalt odblokujem vidlu.

EDIT: a čo je rebound?
P.S: To kým kúpim tak sa aj vzdelám. :lol:
12.01.2008 - 15:56:18
00
Ja si to predstavujem takto: Asfalt bloknem vidlu, neasfalt odblokujem vidlu.

To som si myslel aj ja, ale vyuzitie som nenasiel. Asfalt/teren - nic neblokujem, nic neprepinam - jazdim.
12.01.2008 - 16:00:27
00
2jfab: ešte lepšie.
12.01.2008 - 16:02:49
00
no takze
:arrow: po asfalte alebo po nejakej stupajucej luke je dobre ked vidlu locknes ale v terene radsej nechaj otvorenu vidlu zamknes podla vlastneho usudenia to je zvyk ale zas sa netreba stale s tym hrat :)
:arrow: rebound je na nastavovanie rychlosti vracania sa vidly je to vlastne na to aby ta vidla nekopala nedavala ti rany naspat do riadiok tlmenie ju vlastne kroti nastavujes tym vlastne prietok oleja cize cim mas viac nafukanu vidlu tym viac musis pridat na rebound (+) aby sa vidla vracala normalne ak mas nizsi tlak vidla tak nekope cize budes pouzivat tlmenie menej (-)
:arrow: nastavovanie zdvihu vyuzijes napr vtedy ked budes slapat do velkeeho kopca a bude ta uz preklapat presunes tym tazisko viac dopredu a bike sa nebude tak dvihat alebo napr budes slapat terenom a vidla sa ti bude zbytocne hojdat das nizsi zdvih a vidla bude aktivna stale ale nebude az hyperaktivna :) a dole v zjazde otocis packu spat a dies si zjazd a vychutnavas si ako vidla zerie nerovnosti
12.01.2008 - 16:19:02
00
No šajze. To je na mňa moc. Naštelovanie bude mať na starosti matt. :twisted: A keď dačo nebude jasné tak mu cinknem spod kráľovky. :lol:
A vidla bude mať max. jednu páčku. Na hocičo. Ostatné sa meniť nebude. :roll:
12.01.2008 - 16:27:11
00
ale ak kupis 514 tak bue mat jednu packu na lavej nohe + ventil od vzduch komory a jednu na pravej a este aj rebound :)
12.01.2008 - 16:29:39
00
Nechod tak zhurta na pissosipa, lebo ho odradis a nakonec ostane pri svojej RST :)
12.01.2008 - 18:42:17
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up