tak nato ti tie brzdy musia bohate stacit
11.05.2016 - 14:18:39
00
Na dlhe zjazdy nepotrebujes kusave brzdy. Ak brzdis dlho a neprerusovane skor ti pomoze Ice-Tech ale aj to len minimalne. Kusave brzdy su ti na nic.
11.05.2016 - 14:42:37
00
Brzdy od Shimana celkovo nie su oznacovane za kusave brzdy. Aj ked podla recenzii nove XT-800 uz kusave su. Ak nie si velmi tazky a nejazdis DH, tak starsie XT by mali stacit, pripadne aj SLX. Od Shimana su este dvojpiestove Zee ci Saint, aj ked to je skor na DH. Alebo iny vyrobca.
11.05.2016 - 14:53:31
02
Dakujem filip si jediny co pochopil ze sa nepytam na co mi tie brzdy budu alebo nebudu stacit ale ze chcem typy brzd pozriem tie xt-800 diky :)
11.05.2016 - 20:28:31
00
A nemyslel si xt-8000 ?
11.05.2016 - 20:29:41
01
jj 8000
11.05.2016 - 21:24:17
00
XT M8000 uz sice maju novy dizajn cylindra ale co som cital tak pri opakovanom pumpovani packy pri zjazde (taky ultra 'abs' styl,) sa zavzdusnuju (opravi sa samo uplnym pustenim). Inak teraz sa daju starsie XT-cka, M785 zohnat v pare za 140 euro komplet vsetko aj s plutvickami, to je neskutocna cena kedze tolko stoji jedna Guide brzda od Sramu.

Trocha cumim ze tu obcas tak medzi riadkami alebo priamo padne ze XT je pomaly XC brzda a treba min. Zee/Saint na trail biky.. Dobre nastavena XT brzda ma riadny vykon (umastene kotuce su neni chyba brzdy...), chyba jej modulacia oproti konkurencii, ale urcite nie vykon. Plus ice-tech kotuce su asi esteticky najkrajsie kotuce vobec :- )
11.05.2016 - 22:03:28
01
to "zavzdušnenie" sa prejavuje aj na 785kách...
a o riadnom výkone by sa dalo tiež polemizovať
11.05.2016 - 22:15:04
00
Jo najprv ich odvzdusnim trochu vypalim (dolu kopcom) aj ked nemaju byt preco mastne a uvidim co to spravi
11.05.2016 - 22:17:22
00
Ktore brzdy su teda tak neskutocne silnejsie ze o XT sa da polemizovat ?
11.05.2016 - 22:20:31
00
s toho čo som si mal možnosť vyskúšať tak napríklad Guide RS, ZEE/Saint a aby to nebolo iba o 4 piestoch tak aj Elixir 7, T1, R0
pomer cena/výkon je v prospech XT nebudem tvrdiť že nie ale mám pocit že sa príliš preceňujú... proste som od tých bŕzd čakal viacej aj vzhľadom na to že každý ich vychvaľuje ako top brzdy
11.05.2016 - 22:34:00
00
Guidy mame doma tiez (uz na druhej reklamacii...vadne piestiky), a vykonovo v nich ziadny rozdiel nevidim (a ani som este necital recenziu kde by to tak dopadlo). Je to 4-piestik, lepsie sa to moduluje. Inak prijemna, vyborna brzda, ergonomicky vyrazne odlisna takze neviem ci si az tak konkuruju, skor zalezitost vkusu. Zee/Saint tiez lepsia modulacia, ale az tak vykonovo rozdiel tiez nie.

XT sa urcite neprecenuje, tazko povedat zle slovo na brzdu co ma super easy servis, stoji polovicu v porovnani s konkurenciou, s 203mm kotucmi a metalickymi platnickami to ubrzdi aj mojich 93+ kg pri zjazde.

Neprechvalujem ako najlepsiu brzdu...konkurencia je siroka, Guide RS+/Hope Tech V3/Zee-Saint/etc.. su vsetko vyborne brzdy ktore robia kopec veci lepsie od modulacie, moznosti nastavenia az po vzhlad ? Ale ten priepastny vykonnostny rozdiel je imaginarny.

Inak, som si na mestke vozitko kupil najnovsie Deore (full set za 80 euro...) a vyzera to uz skoro identicky ako XT-cka (M8000). :- )
11.05.2016 - 22:55:41
00
nezabudat na nove Magury MT5 :)
11.05.2016 - 23:03:00
00
Ah hej. http://blistergearreview.com/gear-reviews/magura-mt5-next-brakes/2

Paci sa mi ako to na konci zhrnul: "Which one you choose is largely up to personal preference for various aspects of performance, reliability and design. Several qualities of the MT5 may make them a better choice over mainstream manufacturers’ offerings, but “better” is defined here by what qualities you prioritize."
11.05.2016 - 23:10:31
00
posledná dobrá magura bola lujza SL 2004 :)
11.05.2016 - 23:30:17
00
keyboard_arrow_up