no takze
po asfalte alebo po nejakej stupajucej luke je dobre ked vidlu locknes ale v terene radsej nechaj otvorenu vidlu zamknes podla vlastneho usudenia to je zvyk ale zas sa netreba stale s tym hrat
rebound je na nastavovanie rychlosti vracania sa vidly je to vlastne na to aby ta
vidla nekopala nedavala ti rany naspat do riadiok tlmenie ju vlastne kroti nastavujes tym vlastne prietok oleja cize cim mas viac nafukanu vidlu tym viac musis pridat na rebound (+) aby sa vidla vracala normalne ak mas nizsi tlak vidla tak nekope cize budes pouzivat tlmenie menej (-)
nastavovanie zdvihu vyuzijes napr vtedy ked budes slapat do velkeeho kopca a bude ta uz preklapat presunes tym tazisko viac dopredu a
bike sa nebude tak dvihat alebo napr budes slapat terenom a vidla sa ti bude zbytocne hojdat das nizsi zdvih a vidla bude aktivna stale ale nebude az hyperaktivna
a dole v zjazde otocis packu spat a dies si zjazd a vychutnavas si ako vidla zerie nerovnosti