Niekto tu písal, že otvárať až keď nedrží polohu. Ďaľšia odvážna rada, ba až hlúposť, keďže o všetko pohyblivé sa treba starať. Možno netreba otvárať olejovú časť ale premazanie ihlových zarážok a klzných plôch každú sezónu, by mala byť samozrejmosť. Po vydratí čierneho eloxu bude už neskoro.
A skúsenosť s kontaktu eloxovaný hliník (KS Lev) a karbónový rám.. odporúčam raz za čas vytiahnúť
sedlovku a skúsiť s ňou pohnúť, aby sa po 1-2 rokoch jazdenia v daždi a blate nestalo to, že sedlovku nevytiahnete z rámu.
K tej Reverbe, na 90% to bude zle naplnenou páčkou - nastaviť rýchlosť na min a nanovo doplniť olej, potom by malo byť všetko v poriadku. Problém v olejovej časti je zvyčajne vtedy, keď
sedlovka pruží.