byt tebou a stare kola su este funkcne, tak to neuponahlam. skor by som cas vyuzil snorenim po dobrej ponuke na naboje, ktore spravia solidny zaklad a daju sa prerobit v buducnosti: 32 dier ocenis vzdy, ked zosrotujes raf a zhanas novy. okrem toho je take kolo vzdy tuhsie, ako 18, 24, 28, atd. spicove riesenia. nahradne diely na systemove kola su vzdy drahsie. klasicke J-spice ocenis vzdy, ked ti na konci sveta vleti papek do vypletu a zhanas nove spice. u exotov mozes ratat vypadok jazdenia na niekolko dni a tyzdnov, kym zozenies atyp spice a pod...prerobitelnost ocenis napr. aj na stumpym, prestrkavacia 10mm
oska vzadu je citelne spevnenie oproti rychloupinaku. prestrkavacia 9mm oska jemne spevni predok, resp. ak by si riesil v buducnosti novu vidlu napr. na 15mm osku, nebudes musiet riesit novy naboj.
na ólmanten jazdenie ocenis rafy ktore maju napr. 23mm vnutornu sirku. remerx chysta na trh AM/EN raf wer523 - solidny (aj ked nie najlahsi)
rafik za facku (ze za dvacku?)
.
ak si to v klude doma vypleties sam, zmestis sa do 2 stovak a mas kola na velmi velmi dlho.