sú to normálne gumenné O krúžky,mali by to mať v bežnej predajni,kde majú guferá,tesniace krúžky-ja som to kúpil tu v Rači http://www.tesnenia.sk/stranka/56-Kontakt.html
ale pozor,vložkovanie komory sa robí hlavne pre zvýšenie progresivity-ak sa dá tlmič fúkať do 350 PSI a pri 270 PSI je SAG 30%,skús fúknuť na 300PSI,to by mohlo stačiť na SAG 25% , zvyšovať progresivitu-vložkovať treba až vtedy,ak by pri tomto tlaku a správnom sagu šiel tlmič na doraz aj pri menšom skoku
21.10.2015 - 17:10:06
00
dik
zmeram si tlak (v tlmici) vecer, ked pridem domov
podla toho budem vediet ...
21.10.2015 - 17:17:37
00
No a nebude vadit 300psi, ked je na tlmici max. 270 ? Komoru to asi neroztrhne, ale ..
21.10.2015 - 17:21:18
00
Debon air sa môže fúkať do 350 PSI,takže 300 je pohoda
21.10.2015 - 17:31:20
00
Aha, nepozrel som poslednu stranu, trosku ma zmiatlo rozdelenie. Od zaciatku som si myslel, ze ide o klasicky RS Monarch :tmi: .. tak to potom 270psi nie je ziaden hrozny tlak, vlozkovanie ako pises moze byt .. musim si asi dat pauzu od tohto fora, som nejaky prepracovany :lol:
21.10.2015 - 17:33:47
00
Dano5 stále pozitívne hodnotíš zmenu na Monarch? Uvažujem že by som zobral ten pluskový. DHX funguje fajn, ale Monarch je čierny :D
21.10.2015 - 17:38:51
00
v dokumentacii som nasiel, ze nefukat nad 275 - to bola vseobecna dokumentacia k Monarch+ RC3
na fore pisali, ze DebonAir moze ist do 350

ste ma predbehli :)
21.10.2015 - 17:41:00
00
ten debon air je skoro zázrak,počiatočný odtrh je nemeratelný,ako pružina,už nič iné na biku nechcem - teraz som našiel dobrý článok,hlavne toto:
Nové Monarchy s komorou DebonAir totiž díky zvětšenému objemu hlavní komory vyžadují poměrně vysoké tlaky (260 psi u 80 kg jezdce není výjimkou). Rovněž se u nich posunula hranice maximálního tlaku (z běžných 280-300 psi na nějakých 350 psi).

Pořádní řízci, co rádi řízky a mají kolem metráku, tak budou potřebovat extra pumpičku, která nekončí u hodnoty 300 psi, jak je dnes běžně zvykem
celý článok:
http://www.bikeandride.cz/2015/04/prival-dilcich-novinek-rockshox-2016/
21.10.2015 - 17:45:27
00
okej chlapi nabombujem tlmic a uvidim co to povie
21.10.2015 - 17:48:32
00
tu je postup,ako sa vložkuje Debonair
http://www.mbr.co.uk/how-to-2/tech-advice/five-minute-tune-rockshox-monarch-shock-324308
21.10.2015 - 18:12:50
00
Dano5 stále pozitívne hodnotíš zmenu na Monarch? Uvažujem že by som zobral ten pluskový. DHX funguje fajn, ale Monarch je čierny :D

na monarch s debonair som pocul same chvaly z okolia a u tych ludi nemam preco pochybovat. na druhej strane sa zevraj pri intenzivnejsom jazdeni za 1-2 sezony dokaze vydrat vzduchovy piest.
DHX - ak myslis air, tak to je v serii velka slabota a uz davno prekonany tlmic. na druhej strane Craig z avalanchu z toho tlmica vie urobit klenot za nejakych 200-300USD
ale usudzujuc podla ponuky avalanchu, aj monarch ma este potencial pre vylepsenie: http://www.avalanchedownhillracing.com/Rock%20Shox/Rockshox%20Monarch%20Plus%20SSD_HSB%20Mods.htm
21.10.2015 - 22:56:22
01
Kukám, že ty ho máš v Avalanche upravený. Je to veľký rozdiel? DHX viem, že dosť bieda. Chod fajn, ale to tlmenie nič moc. Buď to kope alebo sa zatĺka do zdvihu. Nijak rozumne to nastaviť neviem.

Mám mať na test od neho aj patrónu do 44 ale neviem či sa mi ju bude ešte vôbec chcieť prehadzovať po tom ako som prikúpil Pike. Tá tuhosť je návyková, takže už by som si na menej tuhú vidlu asi aj tak ťažko zvykal.

Trochu nevýhoda, že je z USA a treba platiť clo. Aj keď to by možno šlo poriešiť ak pôjde v dohľadnej dobe niekto z firmy do USA. Inak to SSD vyzerá zaujímavo. Kým som jazdil na motorke tak som mal SSD tlmiče od Kayaby a fungovali oveľa lepšie ako klasické PSD.
21.10.2015 - 23:00:37
00
vytun piku - http://www.bikeradar.com/us/mtb/news/article/juice-up-your-rockshox-pike-with-an-ohlins-damper-45135/ :D
21.10.2015 - 23:15:20
00
Ak sú takí mastný čo sa týka bikových veci ako pri moto tlmičoch a vidlách tak by som si najprv musel nájsť nejakú bankárovu dcéru :D
21.10.2015 - 23:17:29
00
na monarch s debonair som pocul same chvaly z okolia a u tych ludi nemam preco pochybovat. na druhej strane sa zevraj pri intenzivnejsom jazdeni za 1-2 sezony dokaze vydrat vzduchovy piest.
DHX - ak myslis air, tak to je v serii velka slabota a uz davno prekonany tlmic. na druhej strane Craig z avalanchu z toho tlmica vie urobit klenot za nejakych 200-300USD
ale usudzujuc podla ponuky avalanchu, aj monarch ma este potencial pre vylepsenie: http://www.avalanchedownhillracing.com/Rock%20Shox/Rockshox%20Monarch%20Plus%20SSD_HSB%20Mods.htm


vydraný vzduchový piest ? o tom som nepočul,ale je to možné,lebo ako je u RS "dobrým zvykom" nielen v nových vidliciach,ale aj v tlmičoch je málo oleja-keď som kúpil nový tlmič Debon air,pre istotu som dal dole vzduchové komory-tesniace krúžky boli len jemne potreté červenou vazelínkou,to sa mi zdalo málo,tak som ho zložil a cez vzduchový ventil šup tam 2 ml RedRumu-výsledok je jasný,po jazde sú na povrchu piestu zvonka jemné stopy-olejové krúžky,zároveň si myslím,že sa tým ešte viac zvýšila extra citlivosť,životnosť tesnení určite tiež
22.10.2015 - 07:06:13
02
cron
keyboard_arrow_up