cervo Moja dnesna skusenost so Zasielkovnou pri pokuse o vratenie casti zasielky:
______Po emailovom obdrzani linku, odkial som si mohol stiahnut stitok, som ho vytlacil a nalepil na krabicu.
V reklamacnom protokole MTBiker sa uvadza:
"Pošleme Ti adresný štítok, ktorý je nutné vytlačiť a nalepiť na balík. Tento balík následne dones do ľubovoľnej pobočky Zásielkovne, kde ho bezplatne preberú a odošlú k nám." _____ Kedze pobocku Zasielkovne v Auparku mam po ceste z prace, vydal som sa vratit zasielku tam.
Na moje prekvapenie, slecna, ktora tam pracuje, ma odbila, ze u nich sa zasielky neprijimaju, tak som ju poziadal o info, ze kde by som tak mohol ucinit, co mi nevedela poskytnut.
______ Isiel som teda domov, aby som si preveril info o moznosti vratenia zasielky a na stranke Zasielkovne sa skutocne uvadzalo, ze pobocka v Auparku ma reklamacneho asistenta a podobne ako na reklamacnom protokole MTBiker
sa v popise fungovania sluzby pise:
"Hneď ako má zákazník svoj štítok, nalepí ho na zásielku a odovzdá na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne (zoznam pobočiek http://www.zasielkovna.sk/pobocky). Pokiaľ ste zákazníkovi odovzdali štítok s čiarovým kódom v elektronickej podobe a on nemá možnosť si ho vytlačiť, potom stačí povedať na pobočke trasovacie číslo tohto štítku (je na ňom uvedené) a obsluha štítok vytlačí." ______ Vybral som teda na tu istu pobocku znova ( ine pobocky som neriesil, lebo boli v tom case uz zavrete), ze chcem reklamovat zasielku a povedal som jej , ze podla stranky Zasielkovne taka moznost tam je, na co ma odbila so slovami v duchu "ziadne take usmernenie/instrukcie nema". Rozcarovany som odisiel.
______ V sobotu sa pre istotu vyberiem do inej pobocky, a vyssie uvedenu skusenost sem pisem, lebo z obchodneho hladiska ste zakaznikom Zasielkovne vy, eshop MTBiker, preto si myslim, ze by ste to mali vediet, lebo bud:
- Zasielkovna uvadza nepresnu info o moznosti reklamovania baliku v ktorejkolvek pobocke, a tym padom nepresnu info nechtiac uvadzate aj vy,
- alebo pobocka Zasielkovne v Auparku ma "zamestnankynu" (schvalne to uvadzam v uvodzovkach, ide o zamestnankynu Auparku, ktora ma obsluhovat zakaznikov Zasielkovne v jej mene), ktora nie je zaskolena, a tym zamedzuje ludom k pristupu k sluzbe, ktorej Zasielkovna poskytovanie deklaruje.