Akurát, že pod Strecnom sa trochu ťažko uhyba, keďže v pravom sa jazdí o dosť pomalšie....
27.03.2015 - 10:20:44
00
mozete to "okecavat" kolko chcete , smerovka sa dava v predstihu s casom na reakciu a nie ked uz vytacam alebo som v polovici odbocovacej drahy ...alebo nova moda uplne bez smeroviek :fubar: tu urobilo mhd urcite chybu, a teraz zateoretizujem
vodic mhd ho mal v mrtvom uhle ked sa prvy krat pozrel -ha prazdna cesta ideem po druhom pozreti alebo periferne zbadal auto tak hodil smerovku a dokoncil manever...
27.03.2015 - 10:21:45
01
Akurát, že pod Strecnom sa trochu ťažko uhyba, keďže v pravom sa jazdí o dosť pomalšie....

Netvrdim, ze v spicke je to v pohode. Ale ked ho nakoniec obehol sprava, tak asi az tak plno na ceste nebolo. Ale to je jedno. Kto chce uhne, kto nechce, ten bude ignorovat zozadu sa tlaciaceho a blikajuceho. Akurat ze potom riskuje, ze to bude taky blbec ako v tom Transporteri.
27.03.2015 - 10:25:14
02
a teraz zateoretizujem
vodic mhd ho mal v mrtvom uhle ked sa prvy krat pozrel -ha prazdna cesta ideem po druhom pozreti alebo periferne zbadal auto tak hodil smerovku a dokoncil manever...

Ja si myslim nieco podobne - proste pri prvej kontrole spätaku nevidel, pri druhej ano. A manever nedokoncil, zabrzdil. Keby to bol arogantny pako, tak nezabrzdi a pokracuje dalej. Ale aj tak je to jedno. Nic sa nestalo a to je hlavne.
27.03.2015 - 10:27:53
01
je to tym ze pod strecnom nie su dva ROVNOCENNE pruhy ,ale jeden pre pomale vozidla ako byvaju v kopcoch ...pokial je pomalsi pruh prazdny-medzera a dovoli mi zachovat si rychlost ,tak rychlejsieho pustim ,ale pokial sa mam radit medzi pomalsie vozidla a brzdit tak to nie...jedine sanitke a pod.
27.03.2015 - 10:38:15
00
Inak toto vybrzdovanie to je nejaka nova moda v poslednom case, ci sa mylim? Tak isto az zastavenie a vystupenie z auta a nasledna bud bitka alebo snaha o poskodenie druheho auta. Ja neviem ci je to tymi videami z Ruska, kde to je ocividne narodny sport, alebo len slovaci sprosteju cim dalej tym viac sami od seba.
27.03.2015 - 10:47:04
02
kvakob, vsak jasne, ze nebudem hrat puzzle s pomalymi autami vpravo, aby som uhol blbcovi. Ale opakujem - blbec obiehal sprava a urcite nesiel menej ako 130 km/h, takze uhnut sa bez problemov dalo.

Inak dam teda aj moju story asi spred tyzdna:
Prievozska v BA smerom von z mesta pred krizovatkou s Bajkalskou - dva standardne pruhy v jednom smere + treti vyhradeny pre MHD. Idem si v pravom jazdnom pruhu, cize vlastne v strednom celkovo. Predo mnou este jedno auto, v lavom pruhu predo mnou dve auta. Vecer, uz tma. Zrazu auta v lavom brzdia. Ale len spomalia, nezastavia. Auto v mojom pruhu normalne prejde, ale vodic prveho auta v lavom pruhu nahle uplne zastavi, ten za nim samozrejme musi tiez. Mal som bezpecny odstup za tym autom pred sebou, takze som len dal nohu z plynu a pozeram, ze co sa deje. No a ten pako z laveho pruhu vystartuje z miesta kolmo cez moju jazdnu drahu a bus pruh doprava mimo cesty k Alze. Blinker zapol, ked uz bol polovicou auta v mojom pruhu. Samozrejme som stihol zabrzdit kedze som cely cas sledoval situaciu, ale kratucke zatrubenie som si neodpustil (ale nevytocil ma, len som ho tym upozornil, nech nerobi sprostosti). Podla mojho skromneho nazoru to uz nebolo obmedzenie, ale ohrozenie. Velka skoda, ze nemam v aute kameru. Toto je to miesto.
27.03.2015 - 10:49:40
00
Ale vsak misoR predvidal. Akurat to trubenie uz bolo zbytocne, no. Obcas clovek nie je v takej pohode, ze nad vsetkym mavne rukou a necha to tak. Proste mal potrebu to dat najavo, aj ked to nicomu nepomoze. Podstatne je si to uvedomit a nerobit z toho velku vedu nabuduce.

No veď to, nerobiť z toho vedu. Mňa hlavne pobavil ten titulok videa, že agresívny vodič MHD. A ani neviem, že tam bolo nejaké trúbenie. Pozeral som to iba bez zvuku. Niekto spomínal, že ho vytrúbil ten druhý šofér autobus. A sa ani nedivím. Proste mu dal iba najavo, že to jeho trúbenie bol taký nezmysel ako bol aj nezmysel trúbenie toho autobusu. Proste ho autobus právom obmedzil a tak treba trúbiť na celú ulicu, lebo takúto drzosť si netreba nechať tolerovať. Proste malomeštiactvo najväčšieho zrna.
27.03.2015 - 11:14:07
00
Tabuľa C 22c hovorí jasne. Priebežný pruh je ľavý, pravý je pre pomalé vozidlá, čo v praxi znamená 70 km/h a menej. Pokiaľ by si išiel v ľavom pruhu 80 km/h, nikto ťa nemôže prinútiť zaradiť sa do pravého pruhu, okrem vozidiel s právom v prednosti v jazde. Pruh pre pomalé vozidlá je okrem tabule C 22c označený aj čiarami na úrovni vozovky, aby sa reguloval presun medzi týmito pruhmi. Vo väčšine prípadov je to tak, že z pruhu pre pomalé vozidlá nie je možný presun kedykoľvek, ale z priebežného pruhu je možné prejsť kedykoľvek do pruhu pre pomalé vozidlá. Pritom platí, že pruh pre pomalé vozidlá nemožno použiť na predbiehanie. Pri Strčne dvojité pruhovanie na úrovni vozovky chýba.

Nič zložité, len treba vedieť čítať dopravné značenie.
27.03.2015 - 11:32:17
00
OK, dokazuj vzdy vsetkym na ceste, ze mas pravdu a poznas pravidla. A hlavne na nich trvaj aj za cenu vyhrotenia situacii do konfliktov... Citat zjavne nevies Ty, lebo si doteraz nepochopil podstatu - mudrejsi ustupi.
27.03.2015 - 11:35:08
00
Loser: dopravné značenie je jedna vec, realita druhá... Máš samozrejme pravdu, ale za seba poviem, že nevidím problém v tom, aby som sa rýchlejšiemu autu uhol do pravého na tú chvíľku. Nerobí mi to problém, ak je ten pravý prázdny resp. je tam dostatočne veľká (a bezpečná) medzera medzi dvoma autami. Inak má hold smolu bez ohľadu na rýchlosť, akou idem. Ak tam ide skrátka 15-20 áut v kolóne rýchlosťou 80-90km/h tak má hold smolu a nepomôže si...
27.03.2015 - 11:36:46
02
a hlavne tam pod Strečnom...pol minúty sa na teba môže tlačiť a vyblikávať a potom prejde ponad železnicu a vlečie sa až k Tescu v ZA :D
27.03.2015 - 12:15:37
01
OK, dokazuj vzdy vsetkym na ceste, ze mas pravdu a poznas pravidla. A hlavne na nich trvaj aj za cenu vyhrotenia situacii do konfliktov

Nikdy a nikomu som nedokazoval, že mám pravdu. Ešte ja budem ten outsider, ktorý pozná pravidlá! Súhlasím s názorom, že múdrejší ustúpi.
Teraz poďme všetci podporovať tých, ktorí pravidlá nepoznajú a riadia sa pravidlom silnejší pes j*be. :fubar:
Napokon, načo poznať predpisy? Auto nejazdí na vodičák a aj keby, dá sa predsa kúpiť.
27.03.2015 - 12:40:58
01
No prave som na bajkalskej visel toho najvacsieho ***** na bajku akeho som doposial videl....isiel od zimneho stadionu rovno cez krizovatku...najskor spravil misicku pred autobusom co bol za nim...(isiel mimo pruhu a vliezol mu do cesty....) nasledne to stocil amer tri veze(auta iduce rovno tkk ako on predtym este stale sli...a jedno auto normalne muselo obchadzat debila lebo on priate ide cez krizovatku...) a taktiez mu vobec nevdilo ze uz maju zelenu auta iduce smer zimny stadion od hant areny...a tktiez im vliezol do cesty...

Iba zdvihol ruku a isiel dalej...hlvne ze mal sluchatka v usich a okuliare na ociach :tmi:
28.03.2015 - 08:19:31
00
Ešt ek tomu Strečnu. V ľavom sa jazdí max. 70 km/h v pravom 90km/h. Ak idem v ľavom tachometrových 100 km/h tiež nemám dôvod uhýbať sa bežnému autu. Ak je taký uponáhľaný. nech si porušuje predpisy sám a predbehne sprava cez pomalý pruh. Ak to chcete riešiť do detailov tak správne by v ľavom pruhu mal vodič najskôr spomaliť na tých 70 km/h, hodiť smerovku doprava a uhnúť sa tam. Následne sa nechať predbehnúť a zaradiť späť do ľavého pruhu, a až potom pridať na pôvodnú rýchlosť, čo je v reálnej premávke doslova blbosť.
V skutočnosti je tade najrýchlejší presun ísť permanentne jednou rýchlosťou bez pribrzďovania a "púšťania" týchto zbesilých jazdcov. Ako písal katko, nakoniec sa aj tak všetci stretnú na semafore v Žiline.
28.03.2015 - 12:45:21
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektronika a svetlá / Svetlá)
keyboard_arrow_up