ak mas zapojeny aj extended, najprv cuca z neho, mne da extender v Karpatoch od 550-600 vyskovych podla terenu (na mojich 32% pomoci), cize ak to mal na 100 alebo nebodaj level 2ci 3 tak ano to zmizne ani nevies ako, v Alpach mi extender dal cca 300 vyskovych max. Cize ano na tychto skutocne light e-bikoch musis slapat, inak nikde nedojdes :-D
12.09.2024 - 16:28:38
00
tomasspura napísal:
Este si viem napriklad predstavit, ze mas vyssi vek, rad bikujes ale uz sa vsade nedostanes za vlastne, davas vyjazdy do 40-50km km, potrebujes dopomoc, resp ti staci len trocha pomoci a nechces manipulovat s 24-25kg kravou.

A čo si tak Vy predstavujete, pán kapitán, pod vyšším vekom?
12.09.2024 - 16:37:42
01
80+.
12.09.2024 - 16:54:17
00
Sesulak napísal:
Ja som celkom nepochopil tuto vetvu lahsich ebikov. Teda keby boli lahsie o 10-15kg od normalnych, ale o 4kg? Naco to je dobre, ked aj tak vacsina bude so sebou trepat ten extender. Ze by bol o to o kolko je drahsi, agilnejsi? Pochybujem.

Scott Lumen váži 16kg
12.09.2024 - 16:59:49
02
A potom, keď už sme teda v téme novinky je tu ešte spomínaný Amflow, ktorý je v kategórii ľahkých ebajkov , má síce tesne pod 19kg, ale k tomu 600Wh batériu. Ale aj tak by ma zaujímali k tomuto bicyklu reálne jazdné dojmy. Nejaký test už vyšiel, ale to boli len také základné údaje, že akože chodí to dobre a dá sa s tým prejsť pár km.
12.09.2024 - 17:28:05
00
Predpokladám, že nie všetky motory majú rovnakú spotrebu, resp. účinnosť.
12.09.2024 - 17:36:27
00
Je pravdou, že spomínaný DJI Avinox je papierovými parametrami ako z ríše snov..preto by ma zaujímala realita. Keby mi to ktosi dal do rúk, tak by to dostalo: Co proto....a odpadlo by z toho všetko čo má odpadnúť.
12.09.2024 - 17:51:18
02
Kristina napísal:
Scott Lumen váži 16kg


mam 910 (ram je rovnaky ako 900SL (za horsi ho menili az v dalsom modelovom roku)
v Lku od vyroby mal 18,4 ci 18,6kg, zosekal som to na 17,3 cca ale vymenil som vsetko ?. Bohuzial 1kg kolesa si dovolit s mojou vahou nemozem ?, a axs dropper dat prec nechcem.
12.09.2024 - 18:35:55
00
Na Fuel EX-e s TQ mi 360 baterka vydrzala viackrat 60km/1800 vyskovych. Ale iba ak idem bez paperky.
12.09.2024 - 18:46:57
00
tomasspura napísal:
tak napriklad zlomis klb, titan platna ti ostane v nohe, a zistis, ze stale sa to ako tak da uslapat na klasike, ale ked das 2-3 dni les, mas nohu na par dni na ...... a tak mam light MTB, ktory nevazi 24kg ako full elektro ale 17,3kg v Lku a klb ma uz netrapi :-).
Este si viem napriklad predstavit, ze mas vyssi vek, rad bikujes ale uz sa vsade nedostanes za vlastne, davas vyjazdy do 40-50km km, potrebujes dopomoc, resp ti staci len trocha pomoci a nechces manipulovat s 24-25kg kravou.



Treba chodit drepovat do posilky, nebudes ani vedet, ze mas klb podrotovany :D
12.09.2024 - 19:05:32
00
bajkonur napísal:
Na Fuel EX-e s TQ mi 360 baterka vydrzala viackrat 60km/1800 vyskovych. Ale iba ak idem bez paperky.

Zrovna to mal ten kolega Fuel ex e a museli sme skončiť predčasne na 1.6 km výškových a pustiť to do doliny,lebo mu to chcíplo vrátane extendera.Hovoril ,že nepoužíva stále pripomoc ,ale snaží sa čo najviac šetriť energiu ,kupované 2023.

Prílohy:

Screenshot_20240912-191954~2.png
Screenshot_20240912-191954~2.png 46.92 KiB thumb_up0thumb_down

12.09.2024 - 19:32:44
00
Napr. tu. Ostalo mi 8%. Bez extendera. Ale teda setrim :D
Isiel som s full power ebajkermi.

Prílohy:

tq1.jpg
tq1.jpg 42.7 KiB thumb_up0thumb_down

tq2.jpg
tq2.jpg 93.48 KiB thumb_up0thumb_down

12.09.2024 - 20:02:10
00
Osobne som tiez nenasiel vyznam v light ebikoch. Nemienim setrit, bud idem na ebiku cely cas boost (720ka mi je malo, potrebujem aspon 900ku) alebo idem na klasike. Hmotnost 26 kg mi trochu vadi len vo velmi strmych/uzkych/technickych pasazach.
12.09.2024 - 20:19:12
00
tomtoylc napísal:
možno nie je zle aj pripomenúť, že su dve light e-bajk kategorie a to light full e-bike kde je velká baterka 500Ah napr. v článku spomenutý Kellys F100 a tie skutočne light e-bajky (hybridné) ktore majú 300-420Ah baterku a menšintocivy koment motora, váhu 15-19kg - napriklad Scott Lumen Eride
500Ah? Nemyslel si Wh? A ak Wh tak F100 nema 500Wh ale 820Wh
12.09.2024 - 22:45:38
00
Sám mám Lumena s jemne zmenenou geo na 140 mm (F36) a karbónovými kolesami a jazdievam s tým naozaj prísne stúpania ktoré mám tu v okolí ZA, dokonca sa sem tam zastavím aj niekde v zahraničí v bikeparkoch. Keď som mal 40r mal som ťažký úraz na chrbticu, operácia, pár rokov som sa z toho dostával a plus mám aj nadváhu z môjho sediaceho povolania. Vyzeralo to tak že cyklistika bude obmedzená už len na mamilovské žiletkárenie po hrádzi na rovine a že sa na to tiež časom vyklašlem lebo ma to prestane baviť. Kúpou Lumena som opätovne vzkriesil svoju radosť z bajkovania, dokonca som začal chodiť aj do bajkparkov, plus dlhšie trasy takisto nie sú problém. Keď sa idem len po robote vyblázniť na traily alebo na zvážnice na 2-3 hodiny tak viem prísť rovnako dodrbaný ako pri mechanike (ktorá už rok visí bez pohnutia v garáži), keď idem na dlhšiu trasu tak úplne spokojne to dávam s tým že viem že mám rezervu. Min.víkend som bol v Bialsku na trailoch spolu so Szczyrkom, najazdených 5000 výškových bez lanoviek za dva dni (kapacita batérie mi pri mojej váhe a kadencii dovoľuje urobiť tak 1450 výškových metrov na jedno nabitie), takže som si odšlapal svoje (najmä v častiach kde by som aj tak tlačil). Za mňa sú ľahké električky akoby šité priamo na moje potreby, ešte stále ma baví hodne šlapať, mám výkonovú rezervu na miestach kde ju potrebujem a zároveň bike stále váži 18 kíl takže sa správa ako bežný enduro bike v zjazde a nie ako motorka.
13.09.2024 - 09:28:58
117

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up