Ale prd, ma TQ HPR motor, tam musis krutit, plus aby to malo range, vyrazne znizit pomoc. Mam to na scott lumen—ovi. Paperku vobec a dlhe gate nosim iba v zime 😁.
12.09.2024 - 12:54:20
05
kamoška má Scott Spark Lumen a po 50km jazde je ukáže že má stále 65% baterky
12.09.2024 - 13:07:19
00
Jaiub napísal:
A potom pride taky Spectral:ONfly a mas problem ho rozoznat od human power classic biku https://www.pinkbike.com/news/first-look-the-canyon-spectralon-fly-lightweight-emtb.html

vidno to na prvy pohlad
12.09.2024 - 13:08:50
01
ta obria vazka na zadnom kolese je render, nech ta to nemätie
12.09.2024 - 13:29:12
10
Kristina napísal:
kamoška má Scott Spark Lumen a po 50km jazde je ukáže že má stále 65% baterky

A vazi kolko?
12.09.2024 - 13:38:14
01
scarinko napísal:
Poznas lahko, jazdec ma paperku a dlhe gate a jeho kadencia je tak <50rpm ?

jasne, preto mam na ebiku priemernu kadenciu 85-90
12.09.2024 - 13:38:53
01
gratulujem, potrdzujes tu vynimku medzi tisickami ktore to takto nemaju ;)
12.09.2024 - 13:49:53
06
Sesulak napísal:
A vazi kolko?


Tak tak :-). A ma motor aj v najnizsom zapnuty stale alebo ho furt vypina a zapina iba pri stupaniach.

Ja som nakoniec skoncil s upravenou dopomocou z default 100-150-200 % na 32-50-100% (moje high je fabricke Eco) :D

Naposledy: Podunajske - BA Zelezna - BK - Pezinska Baba - Borinka a naspat BA (96km , 1415 vyskovych, ostalo mi z Baterky (hlavna 360 + extender 160) 15%. Bez hore uvedenych uprav s factory settings absolutne nerealizovatelne.
12.09.2024 - 14:13:30
00
inak toto je vyriesene zle, cele zle :-D, ked tam bude 30cm kabla klepkat o tlmic.

Prílohy:

3536_TOP-3_spectral-on-fly-cf-9.jpeg
3536_TOP-3_spectral-on-fly-cf-9.jpeg 47.46 KiB thumb_up0thumb_down

12.09.2024 - 14:27:59
01
To je hrozne. Bike s infuziou. Ze sa ani vystat nemozes aby daco neklepkalo :D
12.09.2024 - 15:11:48
00
Ja som celkom nepochopil tuto vetvu lahsich ebikov. Teda keby boli lahsie o 10-15kg od normalnych, ale o 4kg? Naco to je dobre, ked aj tak vacsina bude so sebou trepat ten extender. Ze by bol o to o kolko je drahsi, agilnejsi? Pochybujem.
12.09.2024 - 15:35:54
02
tak napriklad zlomis klb, titan platna ti ostane v nohe, a zistis, ze stale sa to ako tak da uslapat na klasike, ale ked das 2-3 dni les, mas nohu na par dni na ...... a tak mam light MTB, ktory nevazi 24kg ako full elektro ale 17,3kg v Lku a klb ma uz netrapi :-).
Este si viem napriklad predstavit, ze mas vyssi vek, rad bikujes ale uz sa vsade nedostanes za vlastne, davas vyjazdy do 40-50km km, potrebujes dopomoc, resp ti staci len trocha pomoci a nechces manipulovat s 24-25kg kravou.
12.09.2024 - 15:41:30
08
Ale ked sa nato pozries z druhej strany ze je o 4-5kg tazsi ako bezmotorovy trail bike tak to je lepsie nez 25kg motorka. Tieto lahsie ebajky su primarne urcene na to ze s (nad)priemernou kondickou vies viacrat/rychlejsie otocit traily a jazdymi vlastnostami dole kopcom sa priblizuju beznym bikom.
12.09.2024 - 15:45:18
05
možno nie je zle aj pripomenúť, že su dve light e-bajk kategorie a to light full e-bike kde je velká baterka 500Ah napr. v článku spomenutý Kellys F100 a tie skutočne light e-bajky (hybridné) ktore majú 300-420Ah baterku a menšintocivy koment motora, váhu 15-19kg - napriklad Scott Lumen Eride


Naposledy upravil tomtoylc dňa 12.09.2024 - 16:44:48, celkovo upravené 1 krát.

12.09.2024 - 15:54:54
00
Kolega ma Treka ,toho asi 360 Ah,odkedy ho kúpil na plnom ebiku už nedal ani jednu jazdu.Ma k tomu ten extender ,asi 160 Ah ,vraj to stalo 400 eciek, keď ho 1.x pripojil na tej spomínanej hrebenovke,tak ho za 10 min vycucal(zrejmä to nejde priamo do motora ,ale spojí sa to aj s tou hlavnou baterkou a tá ako keby z neho cucla,inak si to nevedel vysvetlit). Pokiaľ však bude jazdiť len tie 2-3 hodinové výjazdy ,tak mu to bohate vystaci.
12.09.2024 - 16:05:13
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up