OK, vdaka za odpoved. Pytal som sa, pretoze DCT mam v mojom sucasnom aute (hatchback) a zatial som s nou velmi spokojny.
09.10.2024 - 14:13:32
00
Ak nie si zhýčkaný hydrami ZF 6HP, ZF 8HP, Mercedes 722.9, 725.0 prípadne nejakým lepším Aisin-om, tak verím, že aj s DCT-čkom môže byť človek spokojný. Aj ľudia jazdiaci VW koncern sú s DSG spokojní a nedajú na ne dopustiť. A ja to nikomu neberiem. ono je to však len do doby, než náhodne presadnú do nejakého vyššieho modelu (alebo motorizácie) osadenej hydrou ZF. Kolega bol z DSG tiež nadšený len do doby, než sa mu domov dostalo BMW so ZF-kou a potom pochopil ten rozdiel medzi automatom a automatom. :) Ale to tak proste je...človek býva spokojný do doby, než má možnosť skúsiť niečo podstatne lepšie. Aj s Ladou 2107 sme boli spokojní...ale keď človek sadol do Audi 80, bol to úplne iný svet a už sa na ten žigulák pozeral inou optikou. :D
09.10.2024 - 15:39:22
01
Príloha:
signal-2024-10-09-15-31-42-064.jpg
signal-2024-10-09-15-31-42-064.jpg 120.87 KiB thumb_up0thumb_down

09.10.2024 - 15:44:25
05
biker09 napísal:
JoKo Pekny vypocet, aj ked je zbytocny a este aj nespravny. Podme postupne:
Pravidlá sú dané jasne a zrozumiteľne
1. Od 1. 1. 2025 stojí známka na 365 dní 90 Eur
2. Ak si ju kúpiš do 31. 12. 2025 tak stojí 60 Eur -
tu mas preklep, ma tam byt: 31. 12. 2024

Az na ten preklep suhlasim a chcem si kupit dialnicnu znamku dna 9.10.2024 a s platnostou od 1.2.2025 - bohuzial toto sa neda. Mozem si kupit iba s platnostou od 22.10.2024. Nechapem preco to tak je, myslel som, ze kvoli tej konsolidacii, aby im neutieklo tych par eur. Ale Gusto0, pisal, ze mu to neslo uz cez leto, tak asi to neslo ani predtym. Alebo (a budem konspirovat) Skytoll vedel o zdrazovani uz vopred a pripravil sa, pretoze ani FAQ https://eznamka.sk/selfcare/user-guide/ui.ev-sc.11/ im nesedi s tym, co tam realne vyskoci. Predtym sa platnost automaticky posunula na den po aktualnej platnosti. Teraz tam vyskoci toto:
Príloha:
znamka.png


Keby sa to dalo, tak koľko by si ušetril?
Nevyplakavam tu, len som chcel usetrit 30eur a nie ako pises ty 2,885. A uz vobec som nechcel vydrbat so systemom - len som sa pytal, ci sa da kupit na benzinke bez toho 2-tyzdnoveho obmedzenia.

Tak tu, prosim, pis slusne, lebo z tvojho prispevku vyznieva arogantne a povysenecke spravenie. Lebo tiez ti viem odpisat ironicky, sarkasticky a arogantne.


Dovolím si ťa poopraviť. Ak chceš konšpirovať, over si predtým fakty. Skytoll prestal prevádzkovať úhradu diaľničných známok na Slovensku 31.12.2023 (je to vo viacerých spravodajských portáloch). Systém bol nastavený od spustenia predaja elektronických diaľničných známok čiže od 01.12.2015 na základe požiadavky Národnej diaľničnej spoločnosti tak, že sa dá kúpiť maximálne 14 dní dopredu. Také oficiálne vyrozumenie som dostal vtedy, keď som sa nato dopytoval niekedy v roku 2016.
Takže suma sumárum, tým čo končí platnosť známky do konca roka alebo tým čo doteraz nemali známku a kúpia si ju do 31.12.2024, ušetria 30 eur ale zároveň podnikatelia si priplatia cestnú daň za osobné automobily a my ostatný si priplatíme drahšie palivo po zohľadnení zvýšeného odvodu rafinérií a vyššej dph do celkových cien na pumpách. Takže neušetrí nikto budúci rok na Slovensku, keďže už aj NBS prognózuje infláciu na budúci rok na 5%.
09.10.2024 - 15:54:39
10
Mne osobne sa DSG nikdy nepáčili. Čo mám skúsenosť, tak Aisin v moderných Peugetoch, ako 508, 308, 208, ZF v Quattroporte 4.7 GTS, či BMW. Za mňa fungovali lepšie. Minimálne keď sa chceš pohnúť z miesta.
09.10.2024 - 15:56:49
00
Áno, to som už písal, že rozjazd z miesta je s hydrou ďaleko hladší a komfortnejší. Aj starý americký trojkvalt bude v tomto smere fungovať pocitovo lepšie, než moderné DSG. Je to dané samotným princípom.
09.10.2024 - 17:39:05
00
Tak americký trojkvalt ten teda vie robiť iné seky. To si človek aj zuby vyrazí. Ale Mercedes asi aj v tom DCT je o kus pred konkurenciou pretože seky pri pomalom pohybe a rozbehoch z parkoviska som určite nepociťoval. A to ináč to auto o ktoré som mal záujem bolo veľmi zanedbané, ale skôr motoricky pretože na testovacej jazde sa mi podarilo dosiahnuť núdzový režim s nedostatočným plniacim tlakom turba, takže sanie absolútne nepriechodné. Napriek tomu, kým nenastal núdzový režim, tak auto bolo o hodne živšie ako GLK. A to GLK je hodne živé auto.
09.10.2024 - 18:53:45
00
Nemal som na mysli samotné preradenie, ide skôr o samotný rozjazd z miesta. Mercedes je vo veľa veciach o kus pred konkurenciou. Nie samozrejme úplne vo všetkom a nie vždy je ten náskok nejaký brutálny (ako to bývalo pred 50 rokmi)...ale ako to kedysi povedal J.Clarkson, "ak chcete vedieť, čo bude mať bežné auto o 15 rokov, kúpte si dnes Mercedes". :D Za mňa ale poviem asi tak, že ma hviezda nejak neokúzlila na prvý dojem. Pochopil som to, až keď som na tých autách začal jazdiť dlhé trasy a trávil v nich dlhé hodiny. V mestskej premávke sa tieto autá doceniť nedajú a nijako neohromia...a myslím, že do mesta existujú lepšie značky, ako Mercedes.
A ktorý mercedes vo mne zanechal najväčší dojem? No predsa legendárna W124. Auto, aké už nikdy nikto nevyrobí. Doteraz mám jednu doma s benzínovým radovým 6-valcom o výkone 220 koní a 5G automatom...a to auto ma neprestáva udivovať. Pretože ešte aj na dnešnú dobu je úžasne tiché, úžasne pohodlné a človek nemá vôbec pocit, že šoféruje koncepčne 40 rokov staré auto. A aj dnes dokáže nechať nejednu bežnú kocábku v hanbe a prachu.
09.10.2024 - 20:26:09
00
Ja som začínal na Lade1500:) Potom som si zohnal Peugeot 205GTi a bolo mi hodne smutno za tou Ladou. Ten Peugeot bol hrozne vydojený podes, Ladu mi zveril starký a mala 56 tisíc km origo :) Ale teraz je škoda aj tej Gtičky...potom Toyotu Camry, ale reálne kvalitné autá boli až Mercedes C,E,S a nakoniec toto GLK. Ale normálne ma tiež ťahá si kúpiť niečo ako W124, alebo z také podobné. Len na denné jazdenie mi to je ľúto kupovať a potrebujem aj 4 kolku. Zadok a mercedes je auto z ktorým ja nevyjdem v zime ani z dvora. A ako druhé auto na leto pre radosť to nejdem kupovať. Ja mám bicykle a tie ma stoja výrazne viac času, energie a peňazí ako nejaký Mercedes.
09.10.2024 - 20:34:59
00
Volá sa to permanentný pohon 4x4 a predáva to Subaru. Hocaký benzínový Outback 2015+ poslúži lepšie než väčšina produkcie z EÚ.
09.10.2024 - 21:45:38
00
Ako sa vyššie dočítaš, tak ja skôr zamýšľam meniť permanentnú 4 kolku GLK 4 Matic za niečo iné možno len faceliftované. GLK je ďaleko lepšie auto ako Subaru Outback 2015+ To by som šiel veľmi dolu a ešte by som za odmenu mal aj extrémnu spotrebu.
09.10.2024 - 21:49:27
00
GLK má na benzín menšiu spotrebu? Alebo ty hovoríš o traktore?
09.10.2024 - 22:06:36
00
Ja nemám nejako extra rád benzínové autá. Respektíve už som si ich dostatočne v živote užil. Ak benzín tak už len niečo ako Civic, alebo nejaký Yaris. Ešte keby som vyslovene musel Subaru, tak asi XV s tou 1,6kou. Ale tam je zas prevodovka lineartronic, čo musí byť hrozné na jazdenie a neviem ani životnosť ako je na tom ?
09.10.2024 - 22:25:17
00
To nechces. Subaru ma biedne motory a este to zabijaju tou prevodovkou. Vsetky su strasne pomale, ak mas rad dynamicku jazdu, tak o Subaru ani neuvazuj.
09.10.2024 - 22:36:48
00
Už nejako na aute divoko nejazdím. Skôr tak rýchlo sa zaradiť, obehnúť a tak - vtedy ide podlaha. Mne to GLK pasuje v podstate...také auto pre starých pánov, ktoré vie mať poriadny záťah, keď sa mu chce - napríklad tento rok sa mu ešte nechcelo .-)
09.10.2024 - 22:56:27
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up