1.2 PureTech je na tom sice asi lepsie ako tie hrozy s mokrym remenom od Fordu (tam to maju aj diesle :D), ale je to tiez dovod preco PSA (cize aj Opel Astra) nepresiel cez filter...
05.09.2024 - 08:05:31
00
Keďže tu boli dotazy ohľadne môjho youngtimera W124, tak...
Jedná sa o 300E-24 zo začiatku roku 1990, s motorom M104.980 a prevodovkou 722.5. Teda benzínový radový 6-valec DOHC, 24 ventilov, premenlivé časovanie sacej vačky valvetronic, mechanicko-elektronické kontinuálne vstrekovanie Bosch KE-Jetronic, 5-stupňová automatická prevodovka. Výkon 162kW (220PS) pri 6400 RPM. Samozrejme nie je to dailycar.
05.09.2024 - 08:27:29
214
Ku mne raz prisiel Wolt kurier so starym Skom este tym hranatym, tusim S500, alebo S600. Ale urcite nejaky nadsenec, lebo to mu musi po meste zozrat polku z tych nakupov co vozi, to sa mu urcite neoplati.
05.09.2024 - 08:41:19
00
Dzuch-Ban , to vazne to dno cele zakazdym odsrobujes ? 😱🤦🏻‍♂️ ved tam nieje ani ziaden tapacir nic , pod dnom uz len plech …
05.09.2024 - 09:16:22
00
tl_unicorn napísal:
Keďže tu boli dotazy ohľadne môjho youngtimera W124, tak...
Jedná sa o 300E-24 zo začiatku roku 1990, s motorom M104.980 a prevodovkou 722.5. Teda benzínový radový 6-valec DOHC, 24 ventilov, premenlivé časovanie sacej vačky valvetronic, mechanicko-elektronické kontinuálne vstrekovanie Bosch KE-Jetronic, 5-stupňová automatická prevodovka. Výkon 162kW (220PS) pri 6400 RPM. Samozrejme nie je to dailycar.

Och, to boli krasne casy, ked sofer vedel o svojom aute zopar relevantnych info. Dnes sa to zuzilo na bezkontaktne nabijanie mobilu a infotainmentsystem |(
05.09.2024 - 09:51:07
03
obstarozne automaty Ti nedovolili na zaradenej rychlosti vypnut motor. Resp. motor si vypol, ale nevytiahol si klucik so zapalovania, lebo skocil len o jednu polohu spat, nie do vychodzej polohy tak nejak si to chabo pamatam, snad ma niekto opravi - doplni
05.09.2024 - 09:52:25
00
isheep napísal:
Dzuch-Ban , to vazne to dno cele zakazdym odsrobujes ? 😱🤦🏻‍♂️ ved tam nieje ani ziaden tapacir nic , pod dnom uz len plech …

Nič nesrobujem, len vytiahnem... A je tam ešte rezerva...
05.09.2024 - 10:17:24
00
Hosť napísal:
Nič nesrobujem, len vytiahnem... A je tam ešte rezerva...

aha no ja som rezervu nema a cele to plastove dni pod platom je prisrobovane
05.09.2024 - 10:18:57
00
isheep napísal:
fuuu tak to ty si iny profik ze vidis podla fotky pod kapotu 😱 klobuk dole 👏


Ahoj, nemyslel som to ironicky...na tom aute jazdí moja žena, teda pokiaľ funguje.
Momentálne je zase v servise a mame nahradnu 3008 s HDi. Tento rok uz 4x v servise, tento krat v Brne...ak niekoho zaujima 1.2 puretech kludne napisem celu story :-D Ale ano auto je to pekné...

Prílohy:

IMG_20240120_125545.jpg
IMG_20240120_125545.jpg 353.81 KiB 3 thumb_up0thumb_down

05.09.2024 - 11:13:45
03
4 x v servise len tento rok? No tak to napis, ze co sa dialo. :) A napis rok a mesiac vyroby auta. Rozpadajuci sa rozvodovy remen a pokles tlaku mazania je predpokladam prvotny problem, ale to je jedna navsteva servisu kde vymenia remen a dalsie potrebne suciastky, preplachnu system a ide sa dalej. Takze preco este trikrat servis?
05.09.2024 - 11:19:21
00
Dudo napísal:
Och, to boli krasne casy, ked sofer vedel o svojom aute zopar relevantnych info. Dnes sa to zuzilo na bezkontaktne nabijanie mobilu a infotainmentsystem |(

To mi pripomína tento o stratenej manželke.
thumb_up0thumb_down
05.09.2024 - 11:33:59
02
Jezus napísal:
Takze preco este trikrat servis?

Preberacia technička je švárna nevesta... Oplatí sa pozrieť si ju viackrát
05.09.2024 - 13:24:39
00
Dzuch-Ban napísal:
Tož, nie som dokonalý ako Ježiš, proste sem tam sa mi stalo, že som na to pozabudol a nechal D či R, iné autá na to upozornia, Kia nie...


kup si Mazdu, nema upozornie, ale nevyberes klucik zo zapalovania :D
uz som ho asi 4x nechtiac rozobral, kedze ide vypnut, aj pootocit ale nie az do polohy kde ide vytiahnut :D
a v tej rychlosti zo zvyku otocim a potiahem a polka klucika v zapalovani, polka v ruke :D :D
05.09.2024 - 15:45:19
00
Jezus napísal:
4 x v servise len tento rok? No tak to napis, ze co sa dialo. :) A napis rok a mesiac vyroby auta. Rozpadajuci sa rozvodovy remen a pokles tlaku mazania je predpokladam prvotny problem, ale to je jedna navsteva servisu kde vymenia remen a dalsie potrebne suciastky, preplachnu system a ide sa dalej. Takze preco este trikrat servis?


Ročník 2023 začiatok roka, presne neviem doklady a auto je v servise...prvých 29000 km viacmenej všetko ok až na trasenie celého auta po naštartovaní a zhasnuti motora. Po 29000 auto padlo do núdzového režimu - odťahovka. Verdikt komplet zakarbonovany motor, zhorené sviečky. Vyjadrenie servisu netankovať na shellke a ak tak 100 oktan benzín.
Cca po 2 mesiacoch to isté, auto padlo do núdzového režimu, došli sme do servisu, verdikt zlá zapaľovania cievka...Nepomohlo auto pada do núdzového režimu tak 2x za mesiac ale niekedy stači 4x vyp/zap motor a check zhasol väčšinou na druhý deň. Následne ten istý scenár auto v servise 10 ! dní. A teraz po cca mesiaci je od stredy v servise kde sa auto kupovalo (CZ). To čo spomínaš nás ešte len čaká to nás upozornili hneď pri prvom probléme. Nové by už mali mať reťaz...

Ako nahradné máme 3008 1.5 HDI a konečne aj vidím na tachometer čo v 308 nemám šancu. Ale jedno sa musí pezotu uznať má vynikajúce sedačky to sa z novou corollou čo máme nedá zrovnať.
05.09.2024 - 16:20:33
00
Pouzivane primarne ako daily car, tzn. dochadzanie do prace, rozvoz deti, nakupy v ramci mesta a pod., tzn. kratke trasy? Automat?
05.09.2024 - 17:46:51
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up