4 x v servise len tento rok? No tak to napis, ze co sa dialo.
A napis rok a mesiac vyroby auta. Rozpadajuci sa rozvodovy remen a pokles tlaku mazania je predpokladam prvotny problem, ale to je jedna navsteva servisu kde vymenia remen a dalsie potrebne suciastky, preplachnu system a ide sa dalej. Takze preco este trikrat servis?
Ročník 2023 začiatok roka, presne neviem doklady a auto je v servise...prvých 29000 km viacmenej všetko ok až na trasenie celého auta po naštartovaní a zhasnuti motora. Po 29000 auto padlo do núdzového režimu - odťahovka. Verdikt komplet zakarbonovany motor, zhorené sviečky. Vyjadrenie servisu netankovať na shellke a ak tak 100 oktan benzín.
Cca po 2 mesiacoch to isté, auto padlo do núdzového režimu, došli sme do servisu, verdikt zlá zapaľovania cievka...Nepomohlo auto pada do núdzového režimu tak 2x za mesiac ale niekedy stači 4x vyp/zap motor a check zhasol väčšinou na druhý deň. Následne ten istý scenár auto v servise 10 ! dní. A teraz po cca mesiaci je od stredy v servise kde sa auto kupovalo (CZ). To čo spomínaš nás ešte len čaká to nás upozornili hneď pri prvom probléme. Nové by už mali mať reťaz...
Ako nahradné máme 3008 1.5 HDI a konečne aj vidím na
tachometer čo v 308 nemám šancu. Ale jedno sa musí pezotu uznať má vynikajúce sedačky to sa z novou corollou čo máme nedá zrovnať.