Skor je zaujimave ze Ghost robi 8pins ram, ktory narezava pre normalne sedlovky. Funkcne bez problemov, ale je to sedlacina prveho stupna. Tuna riesit ci to narezat sam alebo poslat na narezanie nema vyznam, uz by som mal dlato v rukave. Toto by sa u Canyonu urcite nestalo :D


Naposledy upravil plazzer dňa 11.07.2024 - 12:14:14, celkovo upravené 1 krát.

10.07.2024 - 13:21:08
00
Samalama povolila sa vlozka stredoveho zlozenia. Spravim potom report do prislusnej temy ked to bude uzavrete, zatial sa to taha od 1. maja ;)
10.07.2024 - 13:31:07
00
No pekne,toto je casty problem aj pri Propainoch... Transition,pokial viem,by mal mat kvalitny support ale od 1.maja je uz dost dlho
10.07.2024 - 13:37:30
00
Nie je to nedorobok, dnes som to tiež zhodil lebo som rozmýšlal nad inou sedlovkou a tiež to nemám vyrezané.

Prílohy:

20240712_172849.jpg
20240712_172849.jpg 193.51 KiB thumb_up0thumb_down

20240712_172855.jpg
20240712_172855.jpg 190.59 KiB thumb_up0thumb_down

13.07.2024 - 04:30:32
00
no ono ak je tam sedlovka natesno vsunuta, tak objimka to vie dotiahnut napevno..
analogia tohoto javu (en v opacnom garde) je roztahovaci adapter v karbonovm krku vidlice. Ked sa dotiahne prilis...
a bez nasadeneho predstavca tak ten uz nejde nasadit, pretoze rurka sa tlakom zvnutra roztiahne.
13.07.2024 - 10:06:52
01
píšeš nezmysly, eightpins sedlovka je uchytena naspodu sedlovej trubky priečnym čapom, navrchu je iba navlečené puzdro, ktoré ju vedie
aby tam držala klasická sedlovka treba to narezať inak z toho bude demolácia
13.07.2024 - 12:12:16
01
Nie je to demolácia v pravom slova zmysle, ale určite by v blízkej dobe bola. Kolega si objednal xc bike z jedného slovenského športového obchodu. Na také vozenie s deťmi a kade tade po poliach. No a prišlo mu to s takouto krásnou prasklinou.

Prílohy:

IMG-20240713-WA0000.jpg
IMG-20240713-WA0000.jpg 96.13 KiB thumb_up0thumb_down

13.07.2024 - 16:24:31
04
MaTTho napísal:
Pridám aj ja jednu demoláciu, už aj s pokračujúcim príbehom.
Na maratóne v Slovenskom raji mi začala plávať zadná stavba. Doma pri rozobratí som zistil, že zalisovaný závit v ráme ktorý je spojený s váhadlom je vytrhnutý z karbónu. Dobrá správa bola že Ghost uznal reklamáciu do troch dní. Potom si však dávali načas a rám poslali dva dni pred uplynutím mesačnej lehoty. Potom prišlo nemilé prekvapenie. Poslali nedorobok. Na ráme chýbali drážky, kde objímka sťahuje sedlovku. Čiže príbeh bude pokračovať a ja budem čakať na bajk ďalší týždeň dva. Ghost sa teda veľmi nevyznamenal, som zvedavý aké ponúknu riešenie.


Ahoj,napíš ako sa to stalo-nájazd,váha jazdca a štýl jazdy-mám tiež ten rám a v partii je ešte jeden,tak či sa máme obávať o životnosť,dík.

edit:
pre info doplním,že tieto naše rámy sú tá nižšia trieda karbónu,tam sú zárezy na sedlovú objímku-vyššia rada karbónu zárezy nemá,je určený pre teleskopky 8pins ;)
13.07.2024 - 16:32:07
00
Dávam odkaz na môj príspevok v inej téme:

https://www.mtbiker.sk/forum/post2047872.html#p2047872
14.07.2024 - 07:26:05
00
Nie len vyššie rady rámov. Ten čo mi poslali, nebol vyššia rada karbónu. Bola to rada universal LC.
Bike mal najazdených cca 5800 km, 150000 výškových, 80 % lesné cesty,zvažnice a 20% traily.
Rýchlo hore, rýchlo dole;) 76 kg jazdec.
14.07.2024 - 11:59:41
00
Tak to ma neteší,ja som ho kupoval aj preto,lebo Ghost ho predstavil ako odolný full na ťažké XCO preteky,ten rám je aj adekvátne ťažký-bolo by dobre zistiť,prečo to ruplo-chyba pri kladení karbónu? zadreté ložisko? alebo konštrukčná chyba? Tie naše 2 jazdíme 3 roky bez najmenšieho problému,z toho biku nevyšlo jediné zavŕzganie,pukanie,nič-ten rám je tuhý ako prasa-preto by som rád vedel,prečo to ruplo :^)
14.07.2024 - 16:38:33
00
Dano5 napísal:
Tak to ma neteší,ja som ho kupoval aj preto,lebo Ghost ho predstavil ako odolný full na ťažké XCO preteky,ten rám je aj adekvátne ťažký-bolo by dobre zistiť,prečo to ruplo-chyba pri kladení karbónu? zadreté ložisko? alebo konštrukčná chyba? Tie naše 2 jazdíme 3 roky bez najmenšieho problému,z toho biku nevyšlo jediné zavŕzganie,pukanie,nič-ten rám je tuhý ako prasa-preto by som rád vedel,prečo to ruplo :^)

Prosté vždy sa musí nájsť aj vadný kus ? a podľa mňa ghost má iba jeden druh karbónu.
14.07.2024 - 17:24:08
00
Lector FS má určite min. 2 druhy, ten lepší má váhu rámu o cca 300 gr. menej 🙂
14.07.2024 - 19:28:45
00
Rám ozaj ľahký nie je. 2200 g holý rám z ložiskami. Ložisko zadreté nebolo. Podľa mňa to aj konstrukčne mohli vyriešiť lepšie. Tie vložky so závitom zaliate v karbóne mohli byť ako jeden kus a bolo by to oveľa pevnejšie a odolnejšie... teraz ak tam je akýkoľvek defekt vo vrstvení karbónu môžeš tu vložku vytrhnúť pri zatahovaní respektíve uvoľňovaní šrubky čapu. Keď som sa po maratóne pozeral prečo celá zadná stavba plávala už som to nedokázal odmontovať celá vložka sa pretáčala v karbóne.
14.07.2024 - 22:16:26
00
Tak to je jednoznačne konštruktérsky fail,v teréne tam pôsobia značné sily-mala tam byť vlepená celistvá rúrka :nod: no veruže dnes odmontujem tie skrutky na mojom a pozriem,či je všetko o.k.
15.07.2024 - 08:22:17
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up