verit nestaci, musime vymysliet argumenty:)
Áno, presne tak. Pri každom jednaní je dobrá taktika "dačo za dačo". Tak je to aj pri obchodných rokovaniach. Obe zúčastnené strany musia z rokovania odísť s pocitom, že niečo získali. Čiže aj SLOMBA by mala niečo ponúknuť. Treba niečo vymyslieť.
Teraz trochu empatie (skúsme). Pozrime sa na to, ako sa na cyklistov pozerajú necyklisti. Vieme, že vzťahy medzi cyklistami a necyklistami nie sú ideálne. Necyklisti nemajú cyklistov väčšinou radi. Niekedy oprávnene, ale my vieme, že veľakrát neoprávnene (dôvody asi netreba rozoberať). Preto by bolo dobré tieto vzťahy cyklistov a necyklistov nejakým spôsobom harmonizovať, alebo sa aspoň o to pokúsiť.
Čo keby SLOMBA vymyslela "akčný plán", ktorý by daný problém vzťahov cyklistov a necyklistov riešil. Hlavnou náplňou toho akčného plánu by bola výchova cyklistov-bikerov k ohľaduplnosti voči ostatným "používateľom lesa a lúk" a samozrejme aj k ohľaduplnosti voči lesom a lúkam ako takým.
To by mohla SLOMBA na jednaní ponúknuť druhej strane. Samozrejme, nesmeli by to byť žiadne "iba frázy", ponuka by mala byť konkrétna, akčný plán by bolo treba rozmeniť na konkrétne drobné úlohy. A samozrejme by sa musel aj propagovať a nielen na stránkach SLOMBY. Možno by si takto bikeri združení v SLOMBE získali sympatie aj u ľudí, ktorí s bicyklovaním nemajú nič spoločné. Tí ľudia by pochopili že
"oni nielen berú, ale aj dávajú".
To mi len tak napadlo, keď som čítal, že musíme vymyslieť argumenty. Určite iných napadnú aj nejaké iné a možno lepšie (argumenty).