Tak nech to tu nejako uzavriem. Mám si teda nechať tie Sunringlé Düroc 35 Comp (VR) / SD37 Comp (HR) a nerobiť upgrade za dt350 s newmen rafmi za 200€ https://slowbuild.de/produkt/zi30sla-2/ lebo sa to neoplatí aj keď by som si hmotnostne a kvalitatívne polepšil?
30.08.2024 - 09:53:15
00
Samozrejme aby som ťa len neodhováral, tak kľudne tie kolesá kúp. Cena OK, kvalita super - za 200 eur nekúpiš ani set nábojov DT350, takže pohoda. DT350 sú asi najlepšie náboje na trhu, ktoré sa nestratia ani v omnoho drahších karbónových kolesách. Ráfiky tiež super len pri nich si daj pozor na extrémne nízky maximálny povolený tlak. Nahodiť potom mnoho ťažkých - odolných plášťov do náročného terénu je veľmi náročná úloha, aby ti to pri nahadzovaní neexplodovalo.
30.08.2024 - 10:30:24
00
branomelis napísal:
Samozrejme aby som ťa len neodhováral, tak kľudne tie kolesá kúp. Cena OK, kvalita super - za 200 eur nekúpiš ani set nábojov DT350, takže pohoda. DT350 sú asi najlepšie náboje na trhu, ktoré sa nestratia ani v omnoho drahších karbónových kolesách. Ráfiky tiež super len pri nich si daj pozor na extrémne nízky maximálny povolený tlak. Nahodiť potom mnoho ťažkých - odolných plášťov do náročného terénu je veľmi náročná úloha, aby ti to pri nahadzovaní neexplodovalo.


Ok, premyslím to. Nemáš nejakú tabulku pre tie ráfiky Zi30SLA ohľadom tlakov? že aký teda povolený maximálny tlak. Dík
30.08.2024 - 10:48:28
00
Vyznam to ma ak jazdis za vlastne aj hore. Fyzika nepusti a pri kazdej akceleracii 400g na kolesach pocitis.
Za 200 su ale DT370 i ked to nie su tie stare 3 zapadkove, cize je to ako DT350 old.
30.08.2024 - 10:50:08
00
len bacha, 370tky maju LN orech
30.08.2024 - 10:55:48
00
Tu nájdeš veci na stiahnutie. https://www.newmen-components.de/Downloads
Je tam aj tabuľka tlakov. Zaujímavé, že im to platí všeobecne na vlastne všetky ráfiky z ich portfólia. Ja mám len karbónové ráfiky od nich a tabuľka vcelku skvelo sedí. Ak to prefikneš, tak si sundej optiku, protože příde rána ! :)
30.08.2024 - 11:13:56
00
scarinko napísal:
len bacha, 370tky maju LN orech

minule som tu dával taký elaborat, 350 a 370 majú inak umiestnené tesnenie orech/telo z čoho vyplýva nekompatibilita, ale zvyšok je úplne rovnaký, z čoho vyplýva rovnaka úžitková hodnota ...
30.08.2024 - 11:22:50
00
ja môžem tie Zi30sla kolelesa len odporučiť, mam ich na Neurone už skoro rok a teda cca 4000km v roznych podmienkach - od cesty až po čierne traily - akurat ja som bral kolesa s DT350 nabojmi (verzia s kotučmi na 6 dier) - dal som za ne 300€ ale aj tak sa oplatilo ? na dlhšich trasach tych 500g čo som ušetril citiť celkom
....predtym som mal zakladne kolesa na DT370, keby neboli ťažké (2300g) tak ich nemenim
... s tlakmi som inak nemal problem, chvilu som jazdil duše potom už len bezduše a nebol problem nahodiť (mal som schwalbe, teraz mam pirelli) (jazdim 1,2/1,5 tlaku a mam 68-73kg s batohom)
30.08.2024 - 11:25:01
02
ivast napísal:
minule som tu dával taký elaborat, 350 a 370 majú inak umiestnené tesnenie orech/telo z čoho vyplýva nekompatibilita, ale zvyšok je úplne rovnaký, z čoho vyplýva rovnaka úžitková hodnota ...

co sa tyka kvality tak ano ale ten LN orech sa fakt blbo zhanal. kedze mam doma aj X1900 od Dtswiss kde je prave ten DT370LN tak som zhanal XD orech a nebolo to uplne easy. klasicky DT350 podla mna bude dostupnejsi. to len tak aby rec nestala :)
30.08.2024 - 11:35:25
00
Takže ak sa pre ne rozhodnem mal by som vziať toto kombo?: OLD 350 SP CL 36T + zi30sla + microspline (12s deore kazeta10-51) a 80-90kg ? (To váhové rozpätie čo sa tam ma vybrať je hmotnosť jazdca +bajk?)
30.08.2024 - 11:49:13
00
tvoja vaha, nie s bajkom
30.08.2024 - 12:34:14
00
Vaha, ktoru budu kolesa vozit sa udava vzdy s bajkom
30.08.2024 - 13:38:24
00
Tak ako teda páni, moja vaha s bajkom či bez ??
30.08.2024 - 13:44:47
00
Pise tam Körpergewicht, to je tvoja vaha.
Ak by to bolo celkovo tak by tam pisal Systemgewicht alebo Gesamtgewicht.
30.08.2024 - 13:55:40
02
Körpergewicht je telesná váha. Zadaj tam ten údaj, v ktorom sa svojou telesnou váhou nachádzaš.
30.08.2024 - 13:56:48
01
keyboard_arrow_up