riešenie UST+UST (TNT) nieje nijako komplikované, nahodenie za pár minút, nafúkané ručnou pumpou.. komplikácie vznikajú pri gramárení a lepení obyčajných plášťov, ako s nahadzovaním tak so spolahlivosťou..
by ma zaujímala štatistika reznutých plášťov ohladom značiek (tipol by som 60-70% schwalbe, 20-30% continental, 10-x% ostatné..)
Presne UST+UST je najspoľahlivejšie riešenie. Jazdím to tak už 2 roky a cca. 12000 km. Predné
koleso (plášť NN) mám teraz nahodené presne 2 roky a odjazdené má už spomínaných 12000 km. Raz som vymenil na ňom tmel a prehodil som ho na iné koleso (po rozlámaní Mavicu som prešiel na Fulcrum). Dezén je už viac ako biedny, plášť je zrelý na výmenu. Defekt, z ktorým by si neporadil tmel nebol žiaden.
Na zadnom kolese mám za 2 moje bezdušové roky nahodený už 3. plášť (vždy UST RR). Prvý plášť som rozrezal po 4 km
Bola to moja jazdecká chyba. Podlepil som dieru a potom bez problémov odjazdených na ňom 3000 km, kedy sa mi ho podarilo roztrhnúť vo výšlape. Opotrebovanie už bolo značné. Následne po nahodení
duše som na ňom odjazdil ešte 2000 km. Potom som hodil ďalší RR a bez defektu som odjazdil 3000 km. Tento rok na Partizánskom som trošku narezal bočnicu na kameňoch a po niekoľko sto kilometroch povolil plášť na bočnici úplne. Teraz som nahodil 3. UST RR. Odjazdil som na ňom aj skalnaté traily na Garde a bez problémov. Dokonca sa mi tam podarilo trošku ohnuť ráfik, keď som sekol koleso na skale, ale plášť to bez problémov vydržal.
Z mojej skúsenosti mi to vychádza tak, že Schwalbe UST
plášte je už riziko jazdiť keď je na nich odjazdených viac ako 3000 km. Riziko prerezania je už dosť vysoké.