Ono velmi vela dokaze vyriesit ta gumena paska z Rubena konverznej sady, takze ak by plast dobre nedrzal, staci pouzit tu.

Btw. mne sa najviac pozdava profilom rafik AC 101. A 330 gramov pre 26" je parada. :)
http://www.amclassic.com/en/products/rims/disc-101-tubeless-rims-26-27-35-29
25.02.2015 - 13:54:53
01
vie niekto dať zoznam real ust ráfkov? mavic vynechať :) ten by som nekúpil ani omylom, rozmýšľam prejsť na čisto ust riešenie
25.02.2015 - 14:09:19
00
A je aj nejaky iny pouzitelny UST rafik pre standardne zaplety nez Mavic? :D

Ja o inych neviem. Len tieto 3 su asi real UST:
http://www.mavic.com/rims/mtb#/yes/6-0_filter+/welded-%28SUP-joint%29/3-0_filter
25.02.2015 - 14:12:23
00
Ideálny TLR ráfik má tento tvar v priereze. (na obr. udané rozmery si nevšímať)

Prílohy:

TLR.jpg
TLR.jpg 15.23 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Výčnelok pred zámkom má význam pevného uzamknutia pätky a tým zabráneniu tzv. vyzutiu pri bočnej odstredivej sile.(obr.vľavo)
Schránka02.jpg
Schránka02.jpg 24.78 KiB thumb_up0thumb_down

25.02.2015 - 14:15:43
01
Presne tak to ma ten WTB.
25.02.2015 - 15:16:12
00
No ja mam tentoWTB speed disc i19, 27,5" tak som zvedavý aký bude.

Prílohy:

Snímka.JPG
Snímka.JPG 37.42 KiB thumb_up0thumb_down

25.02.2015 - 16:31:18
00
Tak toto je zároveň aj vzorový profil TLR ráfu. (rovnaký má aj TLR Mavic)
25.02.2015 - 16:56:24
00
UST je standard. Normalna technicka norma. Okrem mavic rafov aj kazde dalsie ktore maju napisane ze su UST, tak by mali splnat presne tu normu. Aj WTB frequency a asi aj niektore dalsie splnaju UST normu , tda patka a tvar a rozmery rafu su kompatibepne z UST. Len su tam diery pre niple ktore treba prelepit, takze nie su plne UST konpatibilne, iba splnaju UST standardy. Hej, salamunske. Potom aby to fungovalo co najlepsie treba aj UST patku plasta, TR nestaci, lebo len UST splna presne tu normu..
25.02.2015 - 17:29:39
00
veď to je na tých WTB dobré,že sú na UST plášte,aj na TL Ready a fungujú aj z plášťami z kevlarovou patkou,takže čisto UST ráfiky už ani moc nemá zmysel zháňať-výber je slabý,parametre tiež nie sú výhra-väčšinou sú dosť ťažké a úzke
25.02.2015 - 17:44:22
00
Dnes som skusal konverziu na bezdus. Rafik WTB i19 s plastom Maxxis Ardent 2,25. Plast bol obuty s dusou a fuknuty na vyssi tlak, takze ked som vyzuval dusu bol pekne prilepeny v patke rafu, ale siel rukami dole bez montpak. Jednu stranu plasta som nechal takto pripelenu, namontoval som ventilok, nasadil plast, zacal fukat a nic. Prepustalo mi to vzduch popri plasti, ale len tou stranou co bola zhadzovana-nahadzovana. Skusil som namydlit nepomohlo, tak som dal tmel a rovnaky vysledok. Fukal som to velkou pumpou, tak myslite ze kompresorom sa to podari? Alebo v tom bude iny figel?
25.02.2015 - 18:02:38
00
Podľa múdrych internetových rád: buď kompresor, alebo niekto na US fóre písal, že mu pomohlo vybrať vnútro z ventilu a ľahšie a rýchlejšie sa mu to potom nafukovalo
25.02.2015 - 18:37:35
00
kompresor to nahodí...alebo skús to vnútro vybrať...
25.02.2015 - 18:38:33
00
Skusim vybrat to vnutro ventilku a ked nie musim zohnat kompresor.
25.02.2015 - 18:50:34
00
Najhoršie je prvé obúvanie nového TLR plášťa. (pätka je kadejako pokrútená, spravidla od toho, že bol plášť poskladaný. Dobrý kompresor však problém vyrieši.
Videl som video vychytávky, že chlapík nastriekal do pneumatiky horľavý dezodorant a rýchlo to zapálil. Vzbĺklo to a plášť bol okamžite nahodený na pätkách.( Nie že by som to odporúčal.)
25.02.2015 - 18:53:14
00
No na to sa chystám keď to nebude chcieť chytiť :D :D
Určite nepôjdem na pumpu kvôli kompresoru.
25.02.2015 - 18:59:31
01
keyboard_arrow_up