a čo sa týka ventilkov k tým máte nejaké odporúčania ?
02.02.2015 - 15:40:38
00
Osobne odporúčam originál NoTubes - kónický tvar gumy dokáže pri uťahovaní doriešiť mierne nepresnosti pri výrobe + má vyberatelné vnútro, čo sa hodí napr. pri dopĺňaní tmelu. Robí sa aj v AV verzii, ktorú nemám odskúšanú no teoreticky mi pripadá ešte o štipku lepšia - menšia vôla v ráfiku + nemožnosť nič vyskrutkovať pri použití šrobovacích šlajfikov alebo bombičkových púmp. Teoreticky je s ním aj lepšia práca pri dopĺňaní tmelu...
02.02.2015 - 15:50:06
01
majorkucera , pozri späť str.151 a152. Ventily a ich kompatibilitu sme tam už preberali.
02.02.2015 - 16:26:58
00
Ako riesite, ked je ventil spojeny s paskou a dostanete nezalepitelny defekt v lese? Este jedna paska pod pasku, aby sa dala obut dusa, alebo nejaky iny tip? Tento napad sa mi zda dost blby, ale na nic lepsie som neprisiel.
02.02.2015 - 16:39:22
00
Tak ten ventil na páske je ale riadna keketina. Ešte som sa s tým nestretol.
Páska na pásku problém asi vyrieši ale máš pravdu, je to dosť blbé. Nemáš ani istotu, či TLR páska nalepená na inej páske a nie priamo na ráfe, bude dobre tesniť.
Ak nad tým uvažujem, asi by som nosil s rezervnou dušou aj rezervnú pásku. Zo starej o pár čísiel menšej duše by som si ju vystrihol .
02.02.2015 - 16:52:23
00
ventil spojeny s paskou by som si do kolies nedal,to je najlepsie riesenie :D
02.02.2015 - 16:58:04
00
Ja som sa ulakomil na sadu jazdenych plastov a dusi a 2 pasiek na bezduse za celkom pouzitelnu cenu a teraz vlastne zistujem ze co to mam a co s tym dalej. Nikdy som bezduse nechcel, lebo som nevidel ziaden prinos pre mna, ale uz ked to mam doma, tak mi to nedalo a zacal som o tom rozmyslat....

Ale keby ste ju velmi chceli vidiet, tak mozete tu:
http://www.cykloobchod.sk/product_info.php?cPath=109_50026&products_id=103081
02.02.2015 - 16:58:22
00
Tak ten ventil na páske je ale riadna keketina. Ešte som sa s tým nestretol.

To su (aj) klasicke NoTubes pasky s ventilkami. Mam ich doma. Odmontovatelne ventilky zacali robit az neskor.
02.02.2015 - 17:05:44
00
Nikdy som bezduse nechcel, lebo som nevidel ziaden prinos pre mna....

Ja uz by som sa nevratil k dusiam,4 roky som nemusel lepit defekt niekde na vyjazde,2x som rozsekol plast a musel som zalozit dusu a az doma to podlepit a raz mi suter ulomil ventilok z rafika. A ten pocit ked si to valis dole horou a vies,ze ten defekt proste nedostanes je na nezaplatenie :rock:
02.02.2015 - 17:24:58
00
ja som na tom presne opačne :D za ten čas čo som mal bezduše tak na výjazdoch som s tým mal viac kapania ako s dušami...
asi si počkám na Procore, keď bude cena priateľnejšia :)
02.02.2015 - 17:33:57
00
majorkucera , pozri späť str.151 a152. Ventily a ich kompatibilitu sme tam už preberali.

sorry dlhší čas som tu nebol a mám tieto ráfikyhttp://www.alexrims.com/product_detail.asp?sc=1&cat=19&cat2=20&pid=57 a chcel by som to dať do kombinácie s plastami vpredu NN a vzadu rock razor. A čo sa týka montáže tak nalepím pásku spravim otvor na ventil usadím ventil utiahnem,nasadím plášť necham medzeru nalejem mléko uplne obujem plášt a rýchlo nafúkam. To je teoria ?
02.02.2015 - 17:56:19
00
majorkucera, pozrel som tie ráfy. Pätku majú TLR, vnútorný profil ráfku bez žliabku. Tam netreba moc špekulovať na dosadacou gumkou na ventilku. Hlavne treba mať rozoberací, na neskoršie dolievanie tmelu. Bodaj by ti tvoja teória: obujem a rýchlo nafúknem vyšla aj v praxi.
Na nafúkanie existuje viacero spôsobov. Už som videl aj prvotné natlakovanie lakom na vlasy. (nastriekaš cez škáru dnu a rýchlo ho zapáliš) Niekedy to skrátka potrebuje riadny prvotný nával vzduchu, aby guma dosadla na pätky. Dobrá je veľká pumpa so širokým piestom.
Keď budeš mať problém, skoč do pneuservisu alebo do Dolomitybajku (majú dobrý kompresor)
Nech sa ti darí! S bezdušáikmi budeš v praxi iste spokojný.
02.02.2015 - 18:30:27
00
Ja uz by som sa nevratil k dusiam...

Ja bývam na najplacatejšej placke akú si dokážeš predstaviť a keď som na dovolenke, tak za sebou na 90% vozím malého takže rýchle a agresívne zjazdy nehrozia.

Bezduše riešim, lebo mám tie pásky a okrem toho mám tlr plášte a ráfiky , tak som bol zvedavý. Defekty som mal tento rok dva - raz som ohol ráfik, kde by mi asi ani bezduše nepomohli a druhý krát som mal 1" plášte na horskom a ani netuším čo sa stalo - tam by možno pomohli, ale zase nemám bezdušové plášte v tom rozmere.
02.02.2015 - 20:23:13
00
A ten pocit ked si to valis dole horou a vies,ze ten defekt proste nedostanes je na nezaplatenie :rock:

Naivko .. kolko som ja takto defekt na bezdusaku dostal :) A naviac takych, kde by som s dusou urcite nechytil :lol: ..inak napisane, defekty, ktore som mal na bezdusaku, som na klasickych dusiach nemal nikdy. Naopak, samozrejme, tie bezne ako trne, zla paska (defekt od rafku) a pod., na bezdusaku nehrozi. Ovsem .. obcas sa vyskytnu srandy, ako pustajuci UST rafik a pod :) Zatial moj result je taky, ze na 26" XC fulle s lahkymi kolesami bezdusak nie (na 29er ale uz ano!) neoplati sa mi, na AM/EN bajku len UST (sem tam vynimka na predne koleso). Konvertovany fake bezdusak inde ako po asfaltkach/lesnej cesticke po meste by som nevzal nikdy :)
02.02.2015 - 21:35:38
00
matko001: co agresivny zjazd z hradze ? :lol:
02.02.2015 - 21:49:41
00
keyboard_arrow_up