lto: ja pouzivam UST rafky s TL ready plastami a s tmelom. Ak by som chcel prejst na UST plaste tak nemusim pouzivat tmel?
01.04.2013 - 18:25:25
00
UST plášte zvyknú mať vnútornú stranu pogumovanú a tá by mala zabrániť strate tlaku. Nie vždy to 100% funguje, ale malo by to tak byť. Schwalbe UST bez tmelu nesfukovali, Rubena UST jeden nesfukoval a druhý sfukoval, takže vyžadoval tmel.
01.04.2013 - 18:33:17
00
kiri: no ale co s defektom bez tmelu?
01.04.2013 - 18:36:50
00
Predsa naliať tmel :-) No pýtal si sa či sa dajú používať bez tmelu.
01.04.2013 - 18:48:06
00
vdaka. Takze doporucujes pouzivat tmel aj do UST plastov! Lebo sa mi zdalo, ze tu niektori doporucuju UST plaste bez tmelu. Aky tmel je najvhodnejsi do UST plastov - co ty pouzivas?
01.04.2013 - 19:07:39
00
aky ma vyznam jazdit kolesa bez tmelu? tmel je tam nato ze ked uz defekt dostanes,tak ho zalepi a ty nemas starosti s opravou.

btw ja pouzivam tmel slime a som spokojny
01.04.2013 - 19:10:14
00
aky ma vyznam jazdit kolesa bez tmelu?

konkretne Race King UST funguje bez tmelu uplne spolahlivo, ja som ho tam nakoniec pre istotu dal :)
01.04.2013 - 19:18:11
00
Tmel v UST plášťoch funguje ako prevencia defektu. To je hlavná výhoda UST. Používanie bez tmelu je riziko.
Používam tmel od NoTubes, k spokojnosti. Okrem jedného rozrezania boku plášťu kedy nemal tmel šancu, som nedefektil (alebo aspoň o tom neviem).
01.04.2013 - 19:32:44
00
Aky vyznam ma vozit UST plast bez tmelu a spoliehat sa, ze napr. trn neprepichne hruby behun? Vozil som UST plaste a vzdy s cca. 50-60 ml tmelu. Tato kombinacia bola nesmrtelna. U TL ready plastov davam cca. 90-100 ml tmelu.
01.04.2013 - 20:19:29
00
ok vdaka za nazory. Roman a preco si presiel na TL ready - kvoli vahe?
01.04.2013 - 20:41:24
00
romanx: co sa tyka trna, v normalnom UST plasti ak ti prepichne, tak zostane v plasti, defekt nedostanes. Ani pripinacik /ak ho nevyberies/. Horsie je, ak sa to vytiahne, ale sufkovat nebude tak rychlo ako normalny plast + dusa. A da sa to lahko zalepit. Problem je, ze UST sa omnoho horsie nahadzuje a zhadzuje ako bezny plast.

Ja sa inak k tejto problematike nebudem vyjadrovat, kazdy nech si jazdi co chce :lol:

ps:mal som schwalbe FULL! UST plaste /a nie jeden/, ktore sfucali za 2 dni .. nebol tam defekt, ventilok bol ok, tesnenie na patkach 100%. Fucali cez mikrodierky pri stuploch :) .. proste schwalbe :)
01.04.2013 - 21:05:17
00
Ide o to, ze tu trosku tmelu by som tam aj tak dal. 50g prirastok naviac je u 600+g UST plasta nula nula nic a plast sa tym stane veeelmi imunny voci "zasahom zhora".
TL ready nevozim primarne kvoli vahovej uspore, skor sa mi nechce davat za UST plaste take prachy. Vychadzaju raz tak draho. A pri velkych najazdoch zoderies plast pomerne rychlo.
01.04.2013 - 21:37:53
01
:-) raz tak draho = toľko isto. ;-)
01.04.2013 - 21:45:52
00
A nebolo by jednoduhsie mat ust plast beztmelu a v batohu nahradnu dusu? Ked bude defekt, jednoducho hodit dusu bez toho aby si zasvinil vsetko okolo seba s tmelom? Tych par gramov co vazi dusa bude urcite az do defektu lepsie niest v batohu. Vaha sa inak prejavj v batohu a inak na rotujucich kolesach. Myslim ze to je najlepsie riesenie...
02.04.2013 - 09:19:55
00
no len niekedy je za trest dať v teréne dole UST ventil :)
02.04.2013 - 09:31:11
00
keyboard_arrow_up