Čo mám skúsenosti s viacerými plášťami, tak nahodiť pätky je asi najhoršie na Vittoriach, ale keďže už teraz používam 4 ks Vittorií (BARZO, MEZCAL) a ešte 2ks (AGARRO) som si objednal a nejako to točím na 2 sadách ráfikov podľa aktuálnej nálady, tak som sa nejako naučil systém nahadzovania pätiek. V podstate mám dielenskú pumpu SKF...S tou to ani neťukne, tak som si dokúpil ten SCHWALBE booster. Pri rozumnom natlakovaní boosteru podľa meraču na SKF pumpe na 7 bar vzduch prejde plášťami a nič. Booster tlakujem podľa maxima na pumpe čo je 10bar. Booster má uvedený limit 11 bar. Tlačiť do neho 10 bar s
pumpou SKF chce už značnú silu. Následne treba vybrať jadro ventilu a tých 10 bar tam naraz pustiť. Zvyčajne pri tomto presnom postupe pätky Vittorií zapadnú. Potom treba len určitý cvik rýchlo vytiahnuť booster, prstom utesniť ventil a mať v ruke pripravené jadro ventilu. Následne dotlačiť do 2,5-3 bar, pretože pätky s boosterom zapadnú tak na 90% plochy.
Teraz mi prídu pokusne prvé kilové plášte AGARRO, tak budem skúšať nahadzovať aj tie..isto si užijem nové veľmi zábavné skúsenosti
prve 29 plaste original k
biku som mal geax teraz vittoria Toro, to bol rovnako porod nahodiť aj zhodiť, plastových pak som polamal asi 5... na notubes
rafik som ich nenahodil vobec, na XT rafik sli ťažko ale dalo sa. zato maxxis plašte bez problemu všade, 3 typy rafkov.... spešl plašte rovnako v pohode....
tie vittorie zas budu dobre držať tlak.... kus gumy, tieto posledne modely už som neskušal, kedže maxxis ma na výber vela vzoriek aj prevedení meniť nebudem