Vy ste blázni (v dobrom
), že prvú tretinu bez dopomoci, to akože aj kopce? U nás ktorýmkoľvek smerom sa vyberiem, hneď nejaké stúpanie. Išiel som raz na skúšku na OFF mierny kopec, dlho mi to nevydržalo, dokonca aj ECO mi príde slabé, akože dá sa, 50z pastorok, idem 5km/h. a vyjdem, ale to je otročina. Tá radosť s jazdy, ktorú mi má eMTB
bike priniesť sa nedostaví.
Predtým som jazdil crossový bike, mal iba 34z
pastorok vzadu, 26 najmenší vpredu, ale ten tažký
ebike sa bez dopomoci nevyrovná klasike ani v najľahšom prevode (moja skúsenosť čo by priemerného bajkera).
Ja nikdy nevypínam, ale zas na rovinkách držím blízko 25, kedy ten motor fakt už len trošku pomáha, takže časť cesty v podstate prejdem na ECO, ale teda nie navolením trvalého módu ECO, ale tým, že som na hranici dopomoci. A keď nefúka a nohy sú už v zábehu, tak viem ísť aj 27-28. Ale kopec a vypnutý motor, to neeee, to radšej potlačím
.
...opäť na ECO, prekročíš 25 kmh, motor sa vypne, ale stále máš zapnuté ECO. pod ktorú "kolónku" to systém zapíše?
Za mňa by mal mať každý mód dva stavy, ku ktorým by sa dáta (čas, vzdialenosť, ľudská sila) pripísali. ECO by bolo v štatistike potom ako ECO[ON] ak motor asistuje, ECO[OFF] ak motor neasistuje (idem nad 25, alebo dole kopcom). Tie údaje systém vie, tak prečo nelogovať viac zmysluplne. Ale veď nevadí, hlavne aby to šlapalo stabilne a bez chýb.