JOLI žiaľ pri ostatných kandidátoch mi to vychádzalo horšie ako pri ňom. Kusý je katastrofa a ďalší bol myslím Jakubec... Treba to komentovať?
V čom sa nezhodneme, tak o aký tranzit ide na nábreží? Einsteinova + diaľnica už predtým praskala vo švíkoch. Teraz bude ešte viac. Žiaľ Bratislava má tvar Y. Po snahe spraviť 1+1 na Štefánikovej a Šancovej, veľa ľudí bude mať problém, kto pôjde z ľavej strany Karpát (Dúbravka, Karlovka, Dlhé diely atď) na pravú stranu Karpát (Ružinov, Nové Mesto, Rača, Podunajské Biskupice) a opačne. Všetko sa bude ťahať cez 2 mosty, 1 nehoda a kolaps úplný. Myslíš, že obyvatelia Petržalky skáču od radosti, že polovica mesta bude cez nich robiť tranzit? Z 3 reálnych ciest (ak nerátame bočné uličky) jedna zmizla. Ostáva len Einsteinova a Šancova. Keď sa tá zúži? Čo potom? A to ešte ignorujem Vallov najnovší projekt, ktorým sa chváli a to Lido medzi Starým Mostom a Mostom Apollo. Jediný prístup tam bude cez Einsteinovu a to rátajú, že by tam mali byť byty pre cca 20tisíc ľudí a kancelárie, obchody atď, dennú kapacitu odhadujú na 60 tisíc ľudí, čo by sa tam malo pohybovať. Potom je tu ešte snaha pozdĺž Karlovesko-Dúbravskej radikály mať 1+1 a zvyšok cyklopruhy. Sen niektorých ľudí, aby Devínska cesta bola len pre cyklistov, Staromestská tiež 1+1 pruh... Záhradnícka + Ružinovská tiež 1+1, Trnavská a Račianska to isté. Však keď už Šancova bude 1+1, prečo nespraviť aj tie.
Minule som šiel z Lamača na letisko s tetou, čo odlietala. Je invalid na vozíku, ale to je vedľajšie. Ako najrýchlejšu možnosť mi Waze vyhodil trasu na D1 - Lanfranconi - Panónska - Lužný most po D4 - Vajnory a po D1 a tak až na letisko. Na Prístavnom moste bola nehoda. Namiesto 21km som šiel 48km. A to chceme byť ekologický že vraj. Chýba severný obchvat BA, niekde na úrovni Dúbravka - Rača. Auta boli, sú aj budú. Dan Kollár môže nosiť svoje
deti na nákladnom
bicykli do školy, ale vždy tu bude objektívna aj subjektívna časť ľudí, čo tým autom budú jazdiť. Všetky tieto zmeny sa dotknú aj MHD, lebo bude trčať v zápchach.