oakley Ziadna komplikacia. Kazdej objednavke sa musis venovat, spracovat ju a nezalezi, ci je cez den 5 objednavok, 50 alebo 100. Ak je webshop prepojeny so skladom, clovek vidi priamo v systeme, co je skutocne na sklade. Velmi to setri cas (napr. kupkolo.cz, bike-discount.de, bike24.com) Pokial to prepojene nie je, obchodnik to vie rovnako zistit este predtym, kym fyzicky tovar skompletizuje, zabali do skatule a vytlaci fakturu. Napr. cez vytlacenu objednavku a vizualnu kontrolu v sklade. Vidim, co je a co nie, ak nieco chyba, priamo na zozname pri mene je telefon, volam. Ak je logistika dobra a je ochota, da sa vsetko.
Matt kolkokrat doruci tovar zo dna na den, to je skvele. Tovar je super, ceny rovnako, obcas nizsie ako v zahranici (obcas aj nie). No komfort nakupovania priamo na stranke (vyhladavanie/popisy, zobrazenie, moznosti platby) ma chyby, ktore clovek v zahranicnych webshopoch a velakrat ani v slovenskych nenajde.

corratec moznost vyplnit cislo tam je, ale nie je povinna. Ja napriklad som mimo emailu aj par dni, telefon mam u seba skoro vzdy. Kto posle email, nemusi sa mu dost odpovede hned. Kto zavola, vacsinou ju dostane okamzite. Ked mi naposledy volali z jedneho webshopu kvoli chybajucim veciam, bol som rad. Neurobili rozhodnutie za mna, ale opytali sa a dospeli sme k dohode o doruceni. Tak to ma proste byt, ved kupujuci dava svoje peniaze. Bez neho obchodnik nepreda vobec nic.
21.03.2013 - 10:25:58
00
Matt, taktiež sa pripájam ku tlačítku, kde sa bude dať vybrať, či čakať na celú objednávku.

Ku tým plášťom, myslím že to bol Rubena Zefiros, ale neviem 100 percentne. Skúšali sme to traja, všetko dlhoročný cyklisti a išlo by to brutálnou silou, ale hrozilo zničenie ráfku, pričom napríklad teraz som od Teba kúpil Continental a ten ide nahodiť len rukami.

Alebo ten prevodník, na obrázku bol čierny a preto ma nenapadlo sa pýtať na farbu. No v skutočnosti je strieborný a nebude to vyzerať dobre, ale naozaj nemám čas ani chuť to teraz posielať späť a čakať na iný.

Ale zasa aby som len nehanil, namiesto kufrov exustar si mi poslal drahšie kufre Shimano, za čo Ti ďakujem.
21.03.2013 - 12:36:15
00
Tomáš ty tu riešiš strieborný/čierny prevodník a cely rok máš špinavý bicykel :D :D
21.03.2013 - 20:26:05
00
Vcera objednane, vcera prevzalo GLS, dnes rano v depe GLS....a nie vsetko bolo (podla eshopu) na sklade ;-)
22.03.2013 - 08:07:26
00
podobneee :)
22.03.2013 - 08:30:45
00
Zatiaľ sa mi nestalo, že by bola objednávka takto rýchlo vybavená aj keď bolo (podľa eshopu) všetko na sklade. Výhodou tohto shopu sú ceny a ochota predajcu, ale častokrát dojem pokazia drobnosti. Zopárkrát som na objednávku čakal aj 3 týždne a potom ju musel zmeniť alebo zrušiť. Ale na druhej strane tiež som zopárkrát dostal lepší diel za cenu objednaného horšieho, alebo výraznú zľavu na okuliare Oakley. Asi by to chcelo zrýchliť komunikáciu, nielen cez e-mail.
22.03.2013 - 10:04:51
00
Ha ha, srandičky :) Bicykel mám a dodám, keď bude čas. A umyjem.

Nakoniec som sa rozhodol, že prevodník pošlem späť. Vyzerá to totiž hrozne. Dúfam, že nebude problém.
24.03.2013 - 12:14:02
00
v pohode ho posli na vymenu. priznam sa ze som si ani neuvedomil ked sa to balilo, ze na stranke je cierny a ja chystam tmavo sedy aky sa momentalne dava na nove kluky Deore M590.
24.03.2013 - 13:03:31
00
Ja sa chcem ospravedlnit Mattovi za to, ze som mu komplikoval zivot. Aj ked bola faktura zaplatena, neposlal mi spice preto, lebo vedel ( ja nie ) ze objednany rozmer mi nebude sediet. Trpezlivo mailoval a donutil ma tie spice premerat :-)Takze toto je v poradi ani neviem ktore plus v prospech Suncycle z mojej strany. Matt vdaka :)
25.03.2013 - 02:12:38
00
ja nechápem ako to robíte :) mne vždy príde to čo si objednám, resp to čo dohodnem dodatočnými mailami ... aj ja chcem aby mi raz poslal niečo lepšie alebo aspoň drahšie ako som zaplatil :)
25.03.2013 - 11:25:16
00
čo tak zaviesť NA TOTO kolonku: "mám záujem aj o kvalitnejšie/drahšie komponenty, ako som si objednal" :)
25.03.2013 - 12:07:47
00
presne tak... niektori tu maju asi protekciu :D
25.03.2013 - 13:18:06
00
Ha ha, srandičky :) Bicykel mám a dodám, keď bude čas. A umyjem.

Nakoniec som sa rozhodol, že prevodník pošlem späť. Vyzerá to totiž hrozne. Dúfam, že nebude problém.

Však si nechaj strieborný a dopasuj k nemu sedlo. Jedno kvalitné a za dobrú cenu je tu teraz určite na predaj, a je STRIEBORNÉ. :rofl:
25.03.2013 - 13:27:37
00
ja nechápem ako to robíte :) mne vždy príde to čo si objednám, resp to čo dohodnem dodatočnými mailami ... aj ja chcem aby mi raz poslal niečo lepšie alebo aspoň drahšie ako som zaplatil :)


to sme na tom rovnako :)
ale vôbec mi to nevadí, lebo vždy príde všetko a na čas ku mojej plnej spokojnosti! :y:
Ale raz keď som bral od matt-a komplet dres Suncycle, tak mi poslal k tomu
aj ich tímové ponožky, čo veľmi potešilo :)
25.03.2013 - 14:25:42
00
Však si nechaj strieborný a dopasuj k nemu sedlo. Jedno kvalitné a za dobrú cenu je tu teraz určite na predaj, a je STRIEBORNÉ. :rofl:


:D :D To si myslel asi tú aférku v inej téme :lol: Ale hej, podobá sa to.

Dobre Matúš, tak to pošlem. Ďakujem zatiaľ.
25.03.2013 - 16:14:32
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up