Ide to aj na ČT 2.
28.07.2024 - 13:44:19
00
Tadej bikuje v Parizi predsa 😁
https://www.facebook.com/share/r/1Q3ASFxhiZSc3L2u/
28.07.2024 - 22:36:00
05
mal by ist na vueltu, taka sanca vyhrat vsetky 3 gt jeden rok sa nenaskytla uz hoodne davno
28.07.2024 - 23:29:55
00
a odpalit sa na dalsie sezony... mam take tusenie ze oni vedia co a hlavne preco veci robia...
28.07.2024 - 23:44:54
02
Kristina, pri tomto si predstav "pomocou ľudí popri trati by mohli predávať info jazdcom", že tam stoja s 'kasičkou', pokladničkou a vyberajú peniaze ;)

je to bohemizmus, často sa vyskytujúci, /omnoho viac ako je počet pretekov WorldTour...nech sme v téme:))
29.07.2024 - 21:31:06
00
Radiova komunikacia sa da vyriesit celkom elegantne tak, ze sa prikaze jeden system jedna frekvencia. Na nej bude vsetko otvorene. Teda bezpecnostne instrukcie dostanu vsetci vcas, aj rozostupy atd.... A kto chce nejake takticke info, co dnes kritizujeme, tak musi pouzit kodovu rec ako vo F1, alebo skratka najst iny sposob komunikacie. Tym sa zabezpeci bezpecnost a ciastocne eliminuje prilisna taktika od sefov timov. Bezpecnost sa tym v ziadnom pripade neponizi. Ale toto sa zjavne nechce. Pritom to nic nestoji.
29.07.2024 - 22:39:44
00
Asi by bol problém kontroly... ak máš na vysielačke napr. 5 predvolených frekvencií, tak jednu by si musel používať a z ostatných 4 by si vybral na indi-vindy komunikáciu s teamom. Samozrejme, tá prvá by bola povinná, ale ďalšie by mali naladené individuálne... Pritom pri príjme sa dá nastaviť príjem zo všetkých piatich frekvencií.
Ďalší problém by bol vo vysielaní pretekárov. Pretekár A, leader teamu, zahlási pre svojho directore sportivo ale počujú to pretekári, mechaničáky aj rozhodcovia , že potrebuje vodu, no a súperi môžu jeho nosičovi znepríjemniť život, napríklad zrýchlením. A čo ešte, ak leader niektorého teamu zahlási, že sa necíti dobre a treba dostať do špurtu náhradníka. Všetci budú vedieť, že je out a netreba si ho všímať.
Najlepšie bez vysielačiek, maximálne pretekári s malými príjmačmi, ktoré budú naladené na rádio tour - budú dostávať len informácie o stave trate (odstavené autá na trati, protiidúca ambulancia, nečakaná rozkopávka, spustené rampy a pod.), ale nebude môcť prebiehať komunikácia pretekár - mechanické auto.
30.07.2024 - 16:48:48
04
rasto_t napísal:
Radiova komunikacia sa da vyriesit celkom elegantne tak, ze sa prikaze jeden system jedna frekvencia. Na nej bude vsetko otvorene. Teda bezpecnostne instrukcie dostanu vsetci vcas, aj rozostupy atd.... A kto chce nejake takticke info, co dnes kritizujeme, tak musi pouzit kodovu rec ako vo F1, alebo skratka najst iny sposob komunikacie. Tym sa zabezpeci bezpecnost a ciastocne eliminuje prilisna taktika od sefov timov. Bezpecnost sa tym v ziadnom pripade neponizi. Ale toto sa zjavne nechce. Pritom to nic nestoji.


Plan B, plan C, plan D, plan X with little bit longer stint and then medium, what do You think, Tadej? :-D
31.07.2024 - 13:27:56
01
Trať OH road ako stavaná pre Poela .
Inak bolo bolo by super keby vyhral Girmay. Pre Eritrejčanov by to bola významná udalosť .
31.07.2024 - 13:29:25
00
Tak vraj ide na MS aj Tadej, takže tí čo si brúsia zuby na dúhový dres budú asi nervóznejší. Ale zatiaľ je to info trieda JPP.
31.07.2024 - 13:34:29
00
Vsak Tadej uz dlho hovori ze jeho tohtorocnym cielom je vyhrat MS, nie? Len OH bolo otazne.
31.07.2024 - 14:12:47
06
Zatiaľ tam nie je

https://www.procyclingstats.com/race/olympic-games/2024/startlist
31.07.2024 - 14:44:19
00
Na olympiadu nejde, tam ani nemal za ciel vyhrat pokial viem. na MS sa chysta.
31.07.2024 - 15:42:30
01
lol. 5.3w/kg ako zakladna vytrvalost...

Prílohy:

Pogi.jpg
Pogi.jpg 152.89 KiB thumb_up0thumb_down

31.07.2024 - 22:47:28
02
5,3 W/kg, s takou základnou vytrvalosťou by som mohol jazdiť po bratislavských diaľničných úsekoch.
01.08.2024 - 09:49:18
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up