určite sa jazdia aj bezdušové plášte, inak by bola technológia 2-way-fit k ničomu http://www.fulcrumwheels.com/en/technologies/collection/road/2-way-fit
02.10.2014 - 20:23:52
00
osobne nepoznam nikoho, kto by ich jazdil. zaujimali by ma postrehy tych co to jazdia, len ci tu niekto taky je...
03.10.2014 - 10:06:26
00
je toho popísaného veľa kade tade ,len na rýchlo niečo v češtine pre všetkých ktorý o tejto "novinke" ešte nepočuli.
http://www.bike-forum.cz/forum/hutchinson-fusion-tubeless.html
03.10.2014 - 11:12:52
00
osobne nepoznam nikoho, kto by ich jazdil. zaujimali by ma postrehy tych co to jazdia, len ci tu niekto taky je...


kkgensk ich jazdí fusion III, niekde to tu tuším písal..
03.10.2014 - 12:07:14
00
Doteraz som jazdil na galuskách Barum a Tufo. Teraz mám na novom plášte. Môj pocit je, že galusky sú rýchlejšie, pohodlnejšie a trvanlivejšie.
04.10.2014 - 09:39:44
00
Ja si myslím že áno ale opýtam sa vás všetkých kto má s tým skúsenosti, je možné namontovať plašťovku na koleso Fulcrum Racing Quatro ?
04.10.2014 - 09:59:01
00
Prečo by to nebolo možné? Ak vyhovuje šírka ráfiku nie je problém :)
04.10.2014 - 11:03:09
00
Myslím konštrukčne či to nie je problém. Napriklad ako galuska potrebuje špecial rafik.
04.10.2014 - 13:43:58
00
Podľa toho ako som to ja pochopil tak plášťovky sú určené na rovnaké disky ako plášte. Ja by som sa spýtal na to ako sa chovajú galusky na vode? niekde som čítal, že drážkovanie na tak úzkych plášťoch ako sa používajú na bicykloch je len marketingový ťah, aby to ľudia kupovali pod dojmom, že to má lepšie vlastnosti na vode. je to tak, alebo je rozdiel medzi hladkými plášťami a tými čo majú po stranách drážky na odvod vody?
04.10.2014 - 14:15:27
00
Dolu Donovalmi v daždi 80km/h na hladkých galuskach úplná pohoda...
04.10.2014 - 14:44:09
00
Podľa toho ako som to ja pochopil tak plášťovky sú určené na rovnaké disky ako plášte. Ja by som sa spýtal na to ako sa chovajú galusky na vode? niekde som čítal, že drážkovanie na tak úzkych plášťoch ako sa používajú na bicykloch je len marketingový ťah, aby to ľudia kupovali pod dojmom, že to má lepšie vlastnosti na vode. je to tak, alebo je rozdiel medzi hladkými plášťami a tými čo majú po stranách drážky na odvod vody?


Presne tak. Dôležitá je zmes pri takomto rozmere a zaťažení pneumatík. Drážky nepomôžu nič, sú len na okrásu. (michelin pro 3 race - slick - na mokrom asfalte pohoda. Drážkované obyčajne speedium a nejaké staré barum katastrofa) ;-)
04.10.2014 - 19:31:56
00
Chlapi, plášťtovky, sa volajú plášťtovky kvôli tomu, že sa dajú obuť na ráfik namiesto plášťov - bez požitia duše...
bezdušové plášte sa dajú obuť na ráfky na to určené, ale vraj aj napr na mavic r-sys,ksyrium es - kde je dvojpláštový ráfik bez dier, a domontuje sa tam patričný ventil - to som neskušal, aj keď možnosť stále je ( chýbajú financie na taký pokus, cestné bezdušovky sú dosť drahé) vraj je to ale super...
gakusky OK
Stále však treba byť v strehu, kaskadérska jazda na hrane, a aj na mokre bude bez následkov len na kvalitných produktoch v patričnej kondícii...
- myslím tým kvalitné zmesi , triple compoundy... atd. a kludne môžu byt hladké, bez drážok na odvod vody..
04.10.2014 - 19:46:47
00
a čo tam k tým plášťovkám všetko treba, keď tam nejde duša, tiež by sa mal ten ráfik nejak utesniť, aby to nefučalo cez špice, nie?
04.10.2014 - 19:55:01
00
zjednodusene: plastovka je galuska s patkou ktoru nahodis namiesto plasta ;)
04.10.2014 - 19:59:28
01
a čo tam k tým plášťovkám všetko treba, keď tam nejde duša, tiež by sa mal ten ráfik nejak utesniť, aby to nefučalo cez špice, nie?

plastovka je ako galuska, akurat je tam naviac patka takze to mozes dat na klasicky rafik (clincher)
ziadne fucanie, plastovka je vzduchotesna po celom obvode
04.10.2014 - 20:00:12
00
keyboard_arrow_up