vidíš a za mňa je g-one dozadu parádny ohľadom výdrže trakcie aj valivého odporu. Jazdím teraz tretí s nájazdom cez 3k km vzadu. Napr. také Thundero išlo po 500 km preč kvôli prerezaniu pri šuchnutí bočnice, čo sa mi na g-one ešte nestalo a ani sa toho neobávam.
Suhlasim, kazdy ma osobnu skusenost.
Hlavne co sa tyka prerezania. Je to dost o stasti. Mozno nejaka vacsia statistika… ideal z nejakych pretekov… neviete o niecom?
Valivy odpor to sa da zmerat:
https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviewsA tam g-one Allround su na chvoste tabulky.
Grip tam si myslim ze jedna vec je durometer gumy a to ma vplyv hlavne na mokre povrchy, dan za to moze byt vydrz a valivy odpor. Tam je dobry priklad ten maxxis rambler. Inak gravelplaste su skor z tvrdsej gumy.
A druha vec je dezen, ten pomaha pri posmyknuti/presmyknuti. Vpredu to moze byt aj o drzku. Tie jemne dezeny mne moc nefungovali na blate. Ak tak musi to mat ake take bocne stupliky.
Teraz skusam skor ze hladky
plast ale s velkym objemom a co najnizsi tlak. Hlavna vyhoda je komfort ale ma to prekvapivo dobry
grip aj na blate. Zistiel som s tym uplne blatovy premoceny zliaty strmak pod kontrolou. Nefungovalo to ked vo vysokej rychlosti nabehnem na nejaky blatisty kus cesty na rovinke. Tam to zaplava skrz ten velky objem ale je to ovladatelne.
Ako som pisal. Z toho co som skusal dobre boli hociktore Panaracer gravelking (a maju aj vela rozmerov, dezenov, bocnic a zaroven su lacne). Ak cena nehra rolu Challenge pro HTLR. Ak mokry teren Maxxis Rambler.