Najnovšie články z kategórie Tretry

Test: Specialized Defroster Trail – zimné MTB tretry do našich hôr

Zimné tretry ešte stále patria tak trochu do exotickej kategórie. Pre niekoho, kto chce jazdiť celoročne v našich podmienkach, by som ich ale zaradil na popredné miesto zimnej výbavy. Dnes sa pozrieme bližšie čo ponúka model Defroster Trail od amerického Specialized.
Správna technika jazdy s tretrami

Používate SPD-čka naozaj správnym spôsobom? Ak si chcete overiť svoje vedomosti alebo zistiť ako na to, pozrite si nasledujúce video. Viac sa dočítate aj v článku: Nastavenie pedálov a kufrov na tretrách.
Nastavenie pedálov a kufrov na tretrách

V tomto článku sa budem venovať nastaveniu kufrov na tretrách a okrajovo aj pedálom. Na rozdiel od nastavenia správneho posedu je toto tá jednoduchšia časť. Nastavenie kufrov by malo predchádzať nastaveniu posedu, ktoré sa navzájom trochu ovplyvňujú. Dúfam, že vám tento návod pomôže k príjemnejšej a pohodlnejšej jazde.
Modrá edícia tretier SHR320 na Tour i na Slovensku PR článok

Modrá edícia tretier SHR320 na Tour i na Slovensku

Pokiaľ ste pravidelným divákom prenosov zo stej edície Tour de France, tak Vám určite neunikla žiarivá modrá farba tretier, ktoré obúvajú viacerí cyklisti podporovaní spoločnosťou SHIMANO.