Najnovšie články z kategórie Sneh

Filming Myself in the Snow

Pohodové video na začiatok týždňa.
Cyklodržka snow 2007 - ZRUŠENÉ

Nakolko po poslednych 5 dnoch zmizol vsetok sneh z lyziarskeho strediska Kralova nie je
prakticky mozne toto podujatie v tomto roku zoorganizovat! Tymto teda podujatie CYKLODRZKA SNOW 2007 RUSIME bez nahradneho terminu!!!
Zrušené: Snow DH & 4X Donovaly

Pre pokračujúce nepriaznivé počasie sú preteky Snow DOWNHILL na Donovaloch bohužiaľ ZRUŠENÉ. Keďže to mali byť preteky na snehu a v priebehu budúceho týždňa majú byť teploty aj vo vysokých nadmorských výškach nad nulou, nie je možné preteky uskutočniť na požadovanom povrchu a v dostatočnej kvalite.
Cyklodržka Snow 2006 - foto

Nejaké fotečky z akcie, o ktorej sme písali už neraz. Počasie sa vydarilo stopercentne, o zábavu bolo postarané a to bolo pre túto akciu podstatné... Ďalšie foto nájdete na Ride.sk (+60 ks)
Výroba zimných pneu s hrotmi

Tento článok vznikol ako dôsledok nepodarenej zimy tu na východe v Košiciach a mojej práce so sadrokartónovými konštrukciami. Zima bola dlho bez snehu, ale o to viac bolo ľadu. Po ceste ma jazdiť nebaví, a mám obavy z premávky. Z sadrokartónových konštrukcií som si odniesol poznatok o existencii samorezných vrutov do plechu, ktoré majú prvé 2-3 mm vo forme vrtáku.
CYKLODRŽKA SNOW ZVOLEN – KRÁĽOVÁ

SCK ZVOLEN a HOTEL KRÁĽOVÁ Vás pozývajú na športové podujatie špeciálne svojim charakterom plným adrenalínu. Podujatie je určené pre širokú verejnosť. Príďte a preverte si svoje sily a techniku na nenáročnej snehom pokrytej trati o dĺžke cca 600m alebo príďte povzbudiť skúsených profesionálov a aj odvážnejších amatérskych pretekárov, prípadne vyhrajte zaujímavé ceny na exhibičných pretekoch! Zábava a profesionálny zážitok sú zaručené!!!