Najnovšie články z kategórie Sezona 2023

Pozvánka: Race through Slovakia - najväčšia tohtoročná výzva

Nie každý môže byť šprintér, len zopár cyklistov môže mať KOM/QOM na kopci za domom, avšak všetci dokážeme jazdiť ďalej, vytrvať a posunúť vlastné hranice.
Predstavenie: Canyon Neuron 2023 - ešte väčšia porcia zábavy

Canyon Neuron je dlhoročnou stálicou a bestsellerom v ponuke nemeckého výrobcu. Rok 2023 je rokom, kedy svetlo sveta uzrela nová generácia tohto modelu.
Pozvánka: Apríl 2023 - otvorme sezónu naplno

Zimné sústredenia už máme za sebou a nastal čas natrénované kilometre pretaviť do pretekového tempa.
Výbava na sezónu - čo sa môže hodiť PR článok

Výbava na sezónu - čo sa môže hodiť

Hlavná sezóna sa blíži a s ňou aj nové výzvy, dobrodružstvá a tréningy. Takisto je to príležitosť absolvovať ich s novými a zaujímavými kúskami výbavy.
Pozvánka: Zvážnica 2023 - originál gravel pretekanie

Gravel jazdeniu svitá na lepšie časy, podujatie Zvážnica je prvé a zatiaľ jediné svojho druhu u nás.
Superior 2023 - zamerané hlavne na výkon PR článok

Superior 2023 - zamerané hlavne na výkon

Superior je obľúbená značka bicyklov od našich západných susedov. Ich modely ponúkajú dobré komponentové osadenie a moderné geometrie rámov, stavané na pretekanie, ale aj zábavu.
Jarné klasiky a etapáky 2023 - opäť na plný plyn (1. časť)

Jarná časť profi sezóny sa nám už pekne rozbehla a dočkali sme sa pekných súbojov. Ako dopadol očakávaný súboj Pogačara s Vingegaardom, zažila teleskopická sedlovka opäť svoju chvíľu slávy a podaril sa Alaphilippovi ďalší kotrmelec?
Predstavenie: Nové sady SRAM Eagle X0, XX a XX SL AXS - návrat do budúcnosti

Prototypy novej MTB AXS sady s logom BlackBox už pár mesiacov sledujeme v rámci jednotlivých kôl svetového pohára. Dnes je ten deň, kedy sa oficiálne odhalia všetky podrobnosti.
Novinky od obra - Giant modely pre rok 2023 PR článok

Novinky od obra - Giant modely pre rok 2023

Maratón, trail, enduro, rýchlosť, zábava. Giant stíha pokrývať všetko a pre rok 2023 si pripravil niekoľko nových modelov v rôznych stupňoch výbavy.
Rock Machine 2023 - dôležitá je zábava PR článok

Rock Machine 2023 - dôležitá je zábava

Ponuka MTB bicyklov sa síce na tento rok nemení, neznamená to však, že nemá čo ponúknuť. Či hľadáte bicykel na dochádzanie, výlety, alebo seriózny enduro bicykel, ponuka Rock Machine je naozaj široká.
Predstavenie: Giant Stance E+ a Liv Embolden E+ 2023

Hľadáte e-bike, ktorý je jednoduchý, zábavný, maximálne funkčný a zároveň za rozumné peniaze? Zdá sa, že Giant namiešal na rok 2023 výborný mix ingrediencií.
Orbea 2023 - horúca španielska krv PR článok

Orbea 2023 - horúca španielska krv

Orbea pri svojich MTB-čkach dokáže zaujať ako začiatočníkov, tak aj pokročilých jazdcov. Pre rok 2023 si pripravili niekoľko noviniek.