Najnovšie články z kategórie Predstavenia bicyklov a výbavy

Orbea Oiz H30 - dostupný maratónec zo Španielska

Moja garáž sa tento rok rozrástla o novú hračku a rád by som sa podelil o moje dojmy a pocity z tejto dostupnej "rakety".
Výbava pre malých bikerov PR článok

Výbava pre malých bikerov

Aj tí najmenší cyklisti ocenia dobre padnúci dres, či bezpečnú prilbu. Okrem toho je dôležité, aby ich jazda na bicykli bavila a stala sa koníčkom, nie utrpením.
Do mesta či na poriadne výlety – gravel a iné v podaní Marin PR článok

Do mesta či na poriadne výlety – gravel a iné v podaní Marin

Množstvo komunikácií a trás, ktoré spájajú naše domovy, nás neustále láka vydať sa na ozajstné dobrodružstvo. K tomu môže pomôcť práve niektorý z modelov v kolekcii Marin.
Video: V kopcoch zdravým tempom  - Lapierre e-Sensium 3.2

Video: V kopcoch zdravým tempom - Lapierre e-Sensium 3.2

Totálne sa zničiť v stúpaní nie je pre cyklistu zdravé a ani príjemné. Pomoc takmer nevideteľného motora a batérie predĺži jazdu a ustráži zdravú mieru záťaže.
Video: Nový Shimano displej - výhody a nevýhody modelu SC-E5003

Ako vyzerá displej Shimano SC-E5003, aké funkcie ponúka, ako sa obsluhuje, čo sú jeho silné a slabé stránky.
Marin 2021 – osvedčená horská klasika PR článok

Marin 2021 – osvedčená horská klasika

Len máloktorý výrobca sa môže popýšiť históriou výroby bicyklov v rovnakej miere, ako je tomu pri Marin. Kalifornská značka vo svojej ponuke prináša horské modely na každú príležitosť.
Drobnosti na váš výjazd - potešia aj pomôžu PR článok

Drobnosti na váš výjazd - potešia aj pomôžu

Kvalitná nepremokavá kapsička pod sedlo, sada kľúčov či dobrá pumpa sú drobnosti, ktoré vedia pomôcť a uľahčiť život cyklistu. Ak ich navyše doplníte nejakou tou proteínovou tyčinkou, vašemu výkonu nebude nič chýbať.
Ochrana pred dažďom - bundy do psieho počasia PR článok

Ochrana pred dažďom - bundy do psieho počasia

Počas celodenných výjazdov alebo v prípade dochádzania, nás nejedenkrát prekvapí nepriaznivé počasie a musíme sa pred ním chrániť. Nepremokavá bunda je vtedy základom.
Cestné bicykle do 1 500 € - pre začiatočníkov aj tréningových nadšencov PR článok

Cestné bicykle do 1 500 € - pre začiatočníkov aj tréningových nadšencov

V dnešnej dobe už bicykle aj v tejto kategórii zaujmú svojimi jazdnými vlastnosťami a rovnako dizajnom. Navyše kvalitné a spoľahlivé komponenty v sebe kombinujú priaznivú hmotnosť a dostatočnú výdrž aj pre každodenné tréningy.
Nie je cukor ako cukor - doplnky výživy Kompava

Pozrime sa na niektoré doplnky výživy domácej značky Kompava, hodiť sa môžu informácie, čo a kedy do seba hodiť. Ak sa neorientujete v zložení, toto je dobré si všímať.
Video: Rock Machine Blizzard INT e50 - nový motor Shimano EP8

Zábavný elektrobicykel na traily a singletracky s novým motorom Shimano EP8, ktorý ponúka kombináciu moderných prvkov a osvedčených riešení.
Celoodpružené modely s cenou okolo 2 000 € - základ do každého terénu PR článok

Celoodpružené modely s cenou okolo 2 000 € - základ do každého terénu

Pohodlie, ktoré ponúkajú celoodpružené modely, určite stojí za to. Navyše za dostupnú cenu neraz získate okrem komfortu aj kvalitné spracovanie rámov a rozumný výber komponentov.