Najnovšie články z kategórie Maraton

Slovenský pohár maratónov 2005 žije!

Slovenský zväz cyklistiky (ďalej SZC) vypisuje na rok 2005 dlhodobú súťaž v disciplíne MTB maratón
– SP MX 2005. Štartovať na podujatiach SP MX 2005 môžu samozrejme všetci
bikeri ! Do celkového hodnotenia však budú zaradení len držitelia licencií
SZC. Typy licencií sú: Elite, Masters (veteráni), Hobby a Cykloturist. Podrobnosti
o licenciách nájdete na konci článku.
Author Strážovský Bikemaratón 2005

Taký menší preview tohto maratónu sme tu už tento rok v podobe článku mali, tu nájdete kompletné propozície, mapu tratí, profily a aj to, čo dostanete, ak sa na štart postavíte...
Author Panda Maratón 2005

Tradične prvý z "veľkých" maratónov, tradične v Topoľčiankach, tradične 14.5.2005, tradične 93 a 47 km trasy a tradičné kategórie... Načo kaziť tradíciu? Propozície vovnútri...
Slovenský pohár MTB maratónov 2005

Na Valnom zhromazdeni klubov MTB 15.1. v Turcianskych Tepliciach padla informacia o moznosti organizovania Slovenskeho pohara v MTB maratonoch (SP MX) + majstrovskeho preteku. Malo by ist o 5-6 maratonov, ktore uz preukazali svoju kvalitu. Aj Vy máte možnosť zvoliť maratóny, ktoré budú do série zaradené... Čítajte
RCP Kaktus Bike maratón.

S oneskorením, ale predsa, Vám prinášame reportáž z tohto bratislavského maratónu. Článok napísal Sergej, ktorého reporty sú vždy iné, okorenené názormi pretekárov (niekedy takmer nepublikovateľnými - niektoré slová museli byť preto vybodkované). Sergej mi povolil publikovanie článku s podmienkou, že bude doplnený mojimi dojmami, ktoré nájdete na konci. Prajem teda zábavné čítanie.
1.ročník Vector-Matterhorn MTB maratónu + foto

Dna 18.9.04 som sa zucastnil uz spominaneho maratonu v meste Puchov. Kedze do puchova nemam daleko, vyuzil som moznost prezentacie pred startom od 7:00 do 9:00 hod na amfiteatri nad nemocnicou. Uz rano sa ukazovalo slniecko, sice bolo chladno okolo 13 stupnov celzia, ale sluboval sa krasny slnecny den. aj tak bolo a v niektorych usekoch trate bolo az prilis horuco...
1. Košický bikemaratón

V sobotu som sa zúčastnil tejto super akcie. Porozprávam vám ako bolo. Vstal som pred siedmou, chcel som totiž stihnúť štart pretekárov na 100 km. Z domu som išiel okolo pol ôsmej, nemal som nič na defekty. Ale povedal som si že to risknem...
Reportáž z Author EB Maratónu Duchonka

V skutočnosti prvá tohtoročná akcia, na ktorej som sa osobne zúčastnil a hneď veľmi vydarená. Síce všetci bikeri

bojovali nielen so sebou, bikom, ale aj tonami blata a hektolitrami vody, ktoré boli po celej trase, počasie však v

sobotu vyšlo perfektne a nič nestálo v ceste tomu, aby sa všetkým zúčastneným vryl do pamäte ako perfektný

maratón.
RC&P Kaktus bike maratón 20.09.2003

Tento článoček píšem s odstupom niekoľkých týždňov po maratóne. Spomienky na krásny slnečný deň, dokonalý príklad babieho leta, pomaly blednú v jesenných dažďoch a hmle. Medzičasom som si prečítal viacero hodnotení maratónu ale nedá mi aby som nepridal aj to svoje.
Kellys Dubnický Maratón

Ideme prvé stúpanie, na pulsmetru iba malá rezerva k mojej maximálke. Vpredu veľký prevodník... idem s ďaľšími tromi českými pretekármi. Na desiatom km prvé kvalitné blato. Bežíme i po rovine, ale ako som sa neskôr dozvedel, za nami ostával už zjazdný chodník...
Malevil 2.maraton Veloserie - Jablonné v Podještedí.

Po 3,5 hodinách sme na krásnom ranči Malevil, kde ráno štartuje 4 ročník medzinárodného maratonu. Časť ide cez susedné Nemecko. Čaká nás 102 km po svážniciach. Trialu je tam málo. Prudké výjazdy za mokra na pešo. Od Šely bolo až do piatku 9.5. letné vedro. Predpoveď na piatkovú noc a sobotu je nekompromisná. Lokálne búrky...
Author Šela Maratón

... 8.50 - desať minút do štartu. Začína pršať, fúkať ale aj sa ochlazovať. Predpoveď počasia je proti všetkým doterajším slnečným ročníkom. 9.00 - je odštartované. Prevé 3km sa idú po rovnej asfaltke. Na špici idem spolu s Purmenským, Hornychom, Vaškom, Nemcom a populárnym Kopkom, ktorý v zime absolvoval pretek na bajkoch cez Aljašku...