Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

FELT - Rýchle XC bicykle NINE 2 a NINE 4 za super cenu PR článok
Dedičstvom Felt-u je závodenie a kolekcia Nine 2015 naďalej určuje štandard pre konkurenciu v kategórii cross-country. Má odjazdené Svetové poháre a Národné šampionáty. Na rok 2015 prichádza s novinkami – zadná pevná os 12x142 a nová prepracovaná schéma ukladania karbónových vrstiev, čo prináša nízku hmotnosť, vysokú tuhosť...
Skúsenosti po viac ako roku jazdenia na fulle - Na čo by som sa pozeral, keby som kupoval ďalší
Nie je to tak dávno, čo som sa pohrával s myšlienkou „kúpiť si lepší bajk“. Najviac som sa pohrával s tým, že úplne zmením štýl a úroveň jazdenia. Práve prechod z HT na full-a mi to umožnil a spôsobil to, že z nadšeného polocyklistu s obyčajným bicyklom som sa zmenil na úplného bike závisláka, ktorý chodí domov pravidelne zadrístaný blatom od hlavy až po päty.
Pozvánka: 1000 Miles Adventure 2015 - štartuje už o necelý mesiac
Otcom pretekov je extrémny biker Jan Kopka, ktorý ako prvý Čech vyhral pretek naprieč zamrznutou Aljaškou s dĺžkou 1800 km. Skúsenosti z tohto a ďalších extrémnych pretekov vo svete priviedli Jana Kopku k myšlienke usporiadať v Európe ojedinelý extrémny ultramaratón bez zaistenia naprieč bývalým Česko-Slovenskom, ktorý štartuje v nepárnych rokoch zo Slovenska a v párnych rokoch z Českej republiky.
GHOST Lector ULC World Cup 2016 vyhral prestížne ocenenie za excelentný dizajn vysokej kvality  Red Dot: Product Design 2015 PR článok
Precízne spracovanie a elegantný čierno biely dizajn zaujme vzhľadom aj výkonom. Lector ULC World Cup je jasným dôkazom inovatínosti a pokrokového prístupu k bicyklom z produkcie GHOST.
Pozvánka: Kaktus bike Bratislavský MTB maratón
Už tento víkend sa uskutoční Kaktus Bike Bratislavský MTB maratón, ktorého súčasťou budú aj detské preteky. Registrovať sa môžete ešte stále za zvýhodnené štartovné do 11.6.2015.
Skalické hory: Cez poľné cesty za novovybudovanými trailami
Rád by som vám predstavil jedno z mojich obľúbených miest na bikovanie a to Skalické hory, ktoré sa nachádzajú na úpätí Bielych Karpát. Začnem však po poriadku, s kamošom vyrážame z mesta Holíč, ktoré sa nachádza 8 km od Skalice. Ako enduro jazdci sa snažíme vyhýbať hlavne dopravným cestám.
Pozvánka: Pedál MTB Tour - Slovensko vs. Maďarsko 1:3
Pedál MTB Tour je názov nového MTB seriálu, ktorý spája 4 podujatia. Tri na severovýchode Maďarska dopĺňa jedno na Slovensku v metropole východu.
UnReal nový film pre tých, ktorí hľadajú útek
Film oslavuje oslobodenie od strastí reality a púšťa sa do sveta bez hraníc. Dychberúce vizuálne pocity úžasu a čistej radosti, pocity ktoré pochopia tí z nás, ktorí milujú bikovanie. Film je venovaný rojkom, ktorí porušujú pravidlá, tým, ktorí nikdy nevyrástli a poznajú cestu do unReal sveta.
Pozvánka: International MTB marathon Malevil Cup v Českej republike už 20.6. 2015
Ukončenie online prihlasovania za zníženú cenu je 14.6 a po tomto termíne sa bude dať prihlásiť až na mieste. Pozrite sa, čo všetko si pre vás organizátori pripravili ako aj videoreportáž z minulého roka.
Novinka: Doživotná záruka už aj na bicykle GT - podrobné informácie ako na registráciu a podmienky pre jej uplatnenie
Pre bicykle Cannondale je už dlhé roky synonymom doživotná záruka a od modelového ročníku 2015 je dostupná doživotná záruka taktiež pre značku GT aj keď s mierne odlišnými podmienkami. Navyše celú kolekciu GT a Cannondale 2015 si môžete zakúpiť v MTBIKER Shope a staršie modely ponúkame v akciových cenách.
Pozvánka: 17. ročník AUTHOR ŠKODA bikemaratónu Súľovské skaly
Maratón je opätovne zaradený do ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015, do staronovej Česko Slovenskej MTB TOUR 2015 a aj do Slovenského pohára MTB maratónov. Prídite si zamakať do krásneho prostredia Súľovských hôr, kde máte na výber z troch trás - 25, 48 alebo 88 km.
Prvý rok kvalifikácie na OH 2016 v MTB XCO + výsledky a fotogaléria z Nového Mesta na Morave
Podľa uverejneného rankingu dokázali v prvom roku kvalifikácie na OH 2016 muži Elite vybojovať pre Slovensko 11. miesto v hodnotení krajín, čo znamená miestenku pre dvoch cyklistov v tejto disciplíne. Michal Lami sa posunul z 12. na 11. miesto, Martin Haring zo 64. na 65. miesto a František Lami zo 102. na 98. miesto. Medzi ženami Elite Janka Keseg Števková spadla o priečku nižšie z 18. na 19. miesto, v celkovom hodnotení kategórie žien však patrí Slovensku 25. priečka. V tejto chvíli to pre ženy znamená nepostupujúcu pozíciu.