Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Pozvánka: Oravský cyklomaratón 2015

Ahojte bikeri, 8. ročník Oravského cyklomaratonu štartuje o necelý mesiac a to znamená, že je najvyšší čas začať ladiť prípravu, alebo s nejakou aspoň začať :). Usporiadatelia vás touto cestou čo najsrdečnejšie pozývajú na preteky po krásnych tratiach pod majestátnym Chočom s výhľadom na hrebene Kubínskej Hole a Roháčov.
Rock Machine - Biky za rozumnú cenu s dobrou výbavou, ktoré majú vo svojej DNA dobrodružstvo PR článok

Pestrá ponuka horských, cestných ale aj ďalších typov bicyklov ponúka množstvo modelov, ktoré príjemne prekvapia svojou priaznivou cenou a dobrou výbavou. Pozriete sa na výber zaujímavých modelov a zistite o nich viac.
Slovinsko - Stratené traily hlboko v lesoch

Slovensko a Slovinsko má nielen podobné názvy a vlajku, ale aj veľmi podobnú prírodu. Vydarený klip z produkcie Ride Slovenia zachytáva krásu slovinskej prírody, ktorá priam nabáda na riadny výjazd po lesných cestičkách.
Súľovské skaly privítajú ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 už tento víkend PR článok

Súľovské skaly privítajú ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 už tento víkend

Séria najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 pokračuje už tento víkend v Žilinskom kraji. Tretie podujatie série AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly ponúkne na výber tri trasy s prevýšením až 2 800 metrov pre registrovaných cyklistov, nadšencov aj rodiny s deťmi.
Janka Keseg Števková priznala, že napadla vedúceho výpravy horských cyklistov SR

Disciplinárna komisia Slovenského zväzu cyklistiky navrhla zastaviť pretekársku činnosť na jeden mesiac horskej cyklistke Janke Keseg Števkovej. Ide o reakciu na incident skúsenej 39-ročnej reprezentantky pred začiatkom európskych hier v Baku, keď pri preberaní výstroja fyzicky napadla vedúceho výpravy horských cyklistov SR Martina Belása.
Reportáž: Pokračovanie 3. a 4. etapy MTB Trophy 2015 - 4 dní, ktoré sme strávili ako profíci... akurát, že biky sme si umývali každý sám

3. etapa – Rycierova: …zastavujem pri jednom dome a lejem na seba vodu z krhly voľne položenej pri vstupnej bráničke. Tento cieľový kopec patrí za tie roky taktiež medzi výber toho „najlepšieho“...
Pozvánka: Cebra-Bowden Malokarpatský Drapák

Dovoľujeme si vás pozvať na II. ročník cyklistickej časovky do vrchu na horských bicykloch s názvom Cebra-Bowden Malokarpatský Drapák, ktorý sa uskutoční v nedeľu 21.6.2015. Trať vedie od svätojurských vinohradov cez lesy v Malých Karpatoch až k meteorologickej stanici na Malom Javorníku.
Test: Hutchinson Squale - dokonalý enduro plášť?

Pri vyberaní nových plášťov vám podľa mňa nepríde na um ako prvá značka Hutchinson. No to je možno chyba. Francúzska firma Hutchinson vznikla v roku 1853 a svoj prvý MTB plášť vyrobila v roku 1983. Firma Velon s.r.o. Bratislava nám poskytla na testovanie plášť Squale, ktorý je určený najmä pre enduro jazdenie.
Pozvánka: Drásal České spořitelny 2015

Príďte si zamakať do Holešova neďaleko Zlína, kde sa uskutoční 22. ročník bikemaratónu už o necelý mesiac v sobotu 4.7. 2015. Pozrite si propozície a mapu, kde máte na výber trasy od 10 až do 175 km.
Reportáž: Festina 24 hodín MTB 2015 -  Pre mňa už tradičná každoročná akcia

Reportáž: Festina 24 hodín MTB 2015 - Pre mňa už tradičná každoročná akcia

Zázemie 24ky bolo už tretí rok po sebe v päťhviezdičkovom kempe na Kamencoch, ktorý bol v roku 2014 vyhlásený za kemp roku na Slovensku. Novinkou tohtoročnej 24ky bola možnosť rezervovania si chatky, čím sa výrazne zvýšilo pohodlie pretekárov, ktorým sa chatka ušla. Podujatie organizuje tradične partia z bikepoint.sk a ich viacročné skúsenosti s 24 hodinovkami sú na organizácii vidieť.
Fotogaléria: Festina 24 hodín MTB 2015 – Podarených 236 fotografií

Po Kuchyni na Záhorí a Jihlave na českej Vysočine pokračoval tretím kolom Československý seriál 24 hodín MTB v Belej - Nižných Kamencoch. Súbežne so seriálom sa konali v Belej aj Majstrovstvá Slovenska v ultramaratóne a teda sa tu odovzdávali majstrovské dresy v tejto disciplíne.
Tip na dovolenku snov: Francúzska MTB trasa, ktorá ako keby vznikla vyskladaním najkrajších slovenských MTB trás za sebou

Chemins du Soleil. Chodníky slnka - tak sa volá MTB trasa vedúca z mesta Thonon-Les-Bains do Nice vo Francúzsku, ktorá má 1000 km. My sme si v lete 2014 zvolili úsek z Grenoble do Sisteron, čím sme ukrojili z celej porcie približne 300 km.